Gå til innhold

Er det vanlig at el-testen bare er positiv i en dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk positiv test i går, men dagen før va den klart negativ og i dag er den klart negativ. Er det ikke vanlig at testene blir positive i et par dager rundt el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig, bruker el-tester for første gang i mitt liv, men mener å ha lest at de bare blir positive en dag, da vil du ha el en gang mellom 12 og 48 timer etter det. Kanskje du har hatt el allerede da, og nå er den over? Håper for din del det ble noe på deg igår kveld da!! :)

Skrevet

Känns som vissa säger 12-36 timmar, 24-36 timmar eller 24-48 timmar så om du hade din ägglossning inom 24 timmar så blir den ju negativ om du testar efter detta. Jag har ju hört att man bara ska ta testet tills det är postivt och sedan sluta för den perioden, men av nyfikenhet tog jag två stycken med ca 24 timmars mellanrum som båda vara positiva så då känns det som min mens kom tidigast 36 timmar efter första positiva testet och det hoppades jag att den skulle för jag var inte i närheten av min käre när jag tog testerna så OM det tog 36 timmar från första positiva test till EL så har vi en chans denna pp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...