*månestråle* Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Har dere kjøpt ullpysj til vinterbebisen? jeg har bare handlet inn pysjer i bomull, men nå sitter jeg og lurer på om det kanskje blir litt kaldt sånn midt på vinteren.. Hva tenker dere?
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 ullpysj har eg faktisk ikkje tenkt på, men har kjøpt ullstrømpebukse og ullbodya kan jo sove i det og om nødvendig, så veit ikkje om eg kjeme til å kjøpe ullpysjamas i tillegg
Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Nei, ullpysj har jeg ikke kjøpt, og heller ikke tenkt på. Babyen kommer til å sove på lammeskinn, og med deilig dyne over seg, så jeg tror ikke det er nødvendig med ullpysj her inne. :-)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Har tenkt å kjøpe nøstebarn sin ullpysj i ullfrote. Faktisk ikke kjøppt noen bomullspysjer jeg.
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Vi er veldig fornøyde med Nøstebarn sin ullpysj med fot. Nestemann får også ullpysj, ja
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Jeg har gutt på 3 år fra før så jeg har det meste i bomull siden han var en sommerbaby. Jeg har kjøpt endel nytt i ull. Janus sine heldresser i ull er toppers å bruke til pysj. Jeg er skikkelig ull-fan så her skal det brukes en del ull.
birrisj05.02.09 Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Jeg har kjøpt en ullpysj, tenkte å kjøpe en til. Så har jeg også noen bomullspysjer. Tenkte faktisk å la barnet sove på lammeskinn jeg også, så da trenger man vel ikke ullpysj sånnsett.. men spørs jo hvor kaldt man selv liker å ha det på soverommet..
Gjest Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Vi har ikke kjøpt ullpysj, bare bomull. Vi liker å ha det litt kaldt på soverommet, men med soveskinn under og dundyne over blir det gulle godt og varmt. Men selv om vi liker kaldt soverom, blir vi nok å ha det litt varmere enn ellers (men ikke så varmt som 18-20 grader).
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 Ja, vi bruker også Janus heldrakt til pysj i tillegg til Nøstebarn sin. Janus sin er også fin! Men den er uten fot, så vi trer på sokker npr det er kaldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå