Gå til innhold

hei hei! her kommer jeg sniiikende :)


OhBaby!

Anbefalte innlegg

foreløpig termin 28 juli. men tror jeg er litt før det egnetlig..får vente å se hva lege og jordomr sier.

 

dette er vårt første barn,og etter 7,5 år sammen er det jammen på tide. :):) vi har vert prøvere siden helt i slutten av juli. testet positivt på søndag,og mandag ooog tirsdag! hehe..

 

vi bor i stavanger

 

stor klem til alle flotte julidamer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Jeg har termin 20. Juli, så ikke langt unna:-)

Vi startet også å prøve i juli, har hatt to spontanbaorter, så jeg tørr ikke helt å glede meg enda.

Men det gjelder å tenke positivt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia Namsos78!

 

 

så kjekt med noen som er nerme i dato! :) ja,man må nesten bare tenke positivt.. men jeg vet jo at sjangsen er der for at ting kan gå galt.. men aller helst så går det bra tenker jeg.

 

det blir en fin tid vi går i møte om alt går som det skal i allefall!!

 

har du barn fra før?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja med tvillinger i hus blir det nok ikke me ro. :) men sikkert knallkjekt!!!

 

hei Icerus! gratulerer til deg også!!

 

vi er innflyttere fra trondheim og nordland,så kjenner ikke så mange her som venter barn,så håper at det snart er noen andre vennepar som kommer med en hyggelig overrasskelse!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia

 

Har termin 19 juli, faktisk samme dato som mine tvillinger hadde. De er nå 8 år, så det er en stund siden sist.

Har vært utrolig trøtt og kvalm i snart 14 dager. Tok test sist torsdag. Må nok komme meg til legen snart. Har dere fått tid hos lege/jordmor??

 

Ha en kjempefin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal til lege på tirsdag,så skal jeg snakke med jordmor etter det,tenkte å gå annenhver gang. åsså skal jegha en tidlig ul før jul,så vi kan fortelle det til familen med god samvittighet på julaften. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da. Og kjempegave til familien på julaften. Tror jeg må ringe legen i morgen. Rekner med å få tidlig UL pga sykdom hos en av tvillingene. Vi håper også på å kunne si noe til de andre barna og familien på julaften:-) Ha en kjempefin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,vi skal feire julen alene bare vi 2,då blir spennende å vente på telefoner hjememfra når de forskjellige åpner pakker med ul bilder. :)

 

ha en flott kveld du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...