Gå til innhold

Jeg flommer over av energi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter og ha følt meg trøtt og sliten i flere mnd. har det plutselig snudd! Mannen min kaller meg for ADHD-kona, jeg sitter ikke stille. Han drar på jobb kl 7 om morgenen, da er jeg allerede i dusjen. Alt er klart til lillegutt, og nå er jeg begynt og vaske og bake til jul. Skal lage julekort i kveld, pakke julegaver i morgen...

Har 12 dager igjen til termin, og burde kanskje samle litt krefter til fødsel og nattevåk i ett år framover, men ligger jeg på sofaen, blir jeg sur og utålmodig,så det er i hvert fall ikke noen god løsning.

Synes livet er fantastisk, og har et ørlite stort håp om at den endringen i energi har med at kroppen klargjør seg for noe, gjerne i morgen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne jeg fått litt av din energi. Her står alt på hode. Ikke ett rom om er ryddig. har hvert hjemme med tusta på tre i hele dag og vi har ikke gjort noe fornuftig. Stakkars lille mamma har ikke hatt ork til å gå ut en gang. Helt pyton dag. Håper morra dagen blir bedere.:)

Skrevet

Det må være herlig å ha så mye energi... Her er det lite av det!

Jeg er gravid med min 3. nå, har termin i januar, og jeg har fått et skikkelig energikick to-tre dager før fødsel begge de andre gangene... Har vasket huset fra kjeller til loft, og bare hatt det helt supert!

Kanskje det er sånn for deg også?

Skrevet

Jeg har hatt det sånn helga som var og begynnelsen av denne uka.! forrige uke var jeg skikkelig slapp, bare sov og spiste følte jeg. Så pang kom det MASSE energi. Idag er all energien forsvunnet igjen, hatt endel vondt idag, så det har vel påvirka meg litt og... Jeg går også å håper inderlig på at det er et godt tegn til at kroppen gjør seg klar til at tingene skl skje ganske snart. Er 38+4 idag.

Skrevet

Vi lærte på svangerskapskurset om såkalt "nesting" Det ble nevnt som et av punktene som viser at man snart skal føde. Man får masse energi, skal vaske ned huset og gud vet hva. De sa at de ofte får fødende inn som er helt fra seg fordi de skulle føde nå midt i storrengjøringen :) Har du hatt denne energien lenge eller? Lykke til da i alle fall :) Send meg gjerne litt energistøv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...