2005&2010 Skrevet 20. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2008 gjør så pcen blir helt"tom". Alle programmer og lignende på legges inn på nytt.
Sivalur Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Mener du hvordan du formaterer den? Best å være helt sikker på at du vet hva du gjør i tilfelle... alt blir borte! Gå i et dos-vindu, stå på c: og skriv format. Mener jeg å huske. Er vel ikke mer enn det.
2005&2010 Skrevet 20. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2008 JA, akkurat det skal jeg=) Kan du forklare litt nærmere hvordan jeg gjør det? hva er et dos vindu?
Sivalur Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Gå på startmenyen og velg Kjør. I den lille boksen som kommer opp, skriv cmd. Kommer nå opp et svart vindu, hvor det står noe slikt: C:\Documents and settings\blabla - eller noe annet blabla. Dersom det står noe tekst bak C:\, skriv inn cd\ og trykk enter. Skjermen ser da slik ut: C:\Documents and settings>cd\ ** trykker Enter*** C:\ Sååå tror jeg det er C:\format men denne kommandoen har jeg aldri brukt selv. Men du kan jo prøve. Alt blir borte, så du får ikke lagt ut melding her om det funka.. Med mindre du har to pc'er da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå