Gjest Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Hei,leste innlegget ditt,hvordan går det med deg? Har hatt det sånn selv ser du i uke 31+4 og ble lagt inn for premature rier,di greide å stoppe det da,så han er enda i magen jeg grua meg og til å ringe for eg følte det kan være litt masete,men er VELDIG nå for at jeg gjorde det begynner på uke 34 på søndag,hadde nok ikke gjort det viss jeg ikke hadde ringt føden den dagen eg gjorde det Lykke til hvertfall
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Jeg lurer også på hvordan hun har det! Har også slitt med premature kynnere. Men tar ting med ro nå, og jobber bare 40 % og det hjalp. Får litt enda, men da må jeg bare sette meg ned å puste meg igjennom dem. Er dette kanskje vanlig når man er andre gangs?? Kynnere i seg selv er jo ufarlige. Kjenner jo alt som skjer med kroppen mye bedre denne gangen en første! Kan jo hende hun også er blitt lagt inn slik som du lenemiella! Håper i hvertfall alt er vel med henne!
Gjest Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 tar også ting me ro nå,har gjort det hele tiden,så jeg fatter ikke hvorfor det sko skje me meg,kroppen er ett mysterium Er veldig fælt for syken å få premature rier synes jeg,sitter å tenker mye,jeg ble veldig lei meg og tenkte"hvorfor vil han ikke være der inne" fikk ikke så mye info heller på sykehuset,det var det værste. Nå har det di kynnerene mine begynt igjen,ikke like mye som forrige gang,men tror ikke det er så lenge til lillemann kommer hehe...men for alt jeg vet så ender jeg vel opp me å gå over tiden hehe Håper også alt er vel me henne,kjekkest når babyen holder seg inne så lenge som mulig,kan være ganske skremmende synes jeg å ha ett barn på nyfødt avdelingen,datteren min måtte være det pga hull i hjerte (som heldigvis har forsvunnet nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå