Gå til innhold

Takker for meg her :-) Hopper videre og legger igjen mine tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

I 5 pp klaffet det for oss! Testet positivt på mandag og har termin 30 juli :-)

Tenkte jeg ville dele med dere hva som fungerte for oss. I alle månedene tok jeg folsyre og tran. Vi forsøkte å ha sex hver dag rundt eggløsning og testet med eggløsningstester. Men så bestemte jeg at mannen min skulle få sinktabletter og jeg ta vitamintilskudd (Vitamineral) i tillegg (forsøkte også en oppskrift her med wild jam, vitamin E, sink, jern ++ uten at det funket....). Og jeg bestemte meg for å ikke være aktiv her inne.... Klarte faktisk å ikke kikke her inne en eneste gang. Valgte også å forsøke å tenke positivt og ikke stresse. Hadde innfunnet meg med at det kunne ta lang tid, og ta det som det kommer. Så klaffet det. Enda litt litt uvirkelig for meg enda :-)

Så symptomer: fant faktisk symtomer på graviditet så og si hver måned og overtolket en del... følte meg svimmel, kjente etter om jeg hadde ømmebryster (fant også dette en dag eller to), fikk også metallsmak i munnen. Men det som var annerledes denne måneden var at jeg fikk ømme bryster som jeg ikke måtte "lete etter", kjente også det strakk litt i livmoren et par ganger hvor jeg løftet sønnen vår og litt mensmurringer.

Ønsker dere alle lykke til!! Sender ut masse babystøv*************************************************************************************************************************************************************************

Hilsen ønskernurk_4pp som nå har skiftet nick til:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

Gratulerer så mye :o) Koselig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...