Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er 7+5 i dag og er super trøtt!!! Vil bare sove sove........

Kommer meg igjennom arbeidsdagen men det er bare såvidt, vil helst hjem i senga:) Flere?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også kjempetrøtt.. 4+6 i dag. Kommer meg også gjennom arbeidsdagen, men faller sammen som en klut når jeg kommer hjem.

Trøtt, sint og ekstremt lettrørt.

Har liksom innbilt meg at symptomene ikke kom så tidlig, og at det bare er meg som tenker så mye på det at jeg provoserer det fram.

Skrevet

Stuptrøtt!! 7+3 i dag og forferdelsens trøtt! I forrige svangerskap var jeg også trøtt til ca uke10, så jeg vet at det bør gå over snart! Men jeg vil heller være trøtt enn kvalm!!!!!

Skrevet

Eg er reine Tornerose. Kan fint sove ein time etter eg kjem heim frå jobb, også leggja meg 21.30. Og eg er ultra b-menneske til vanleg. Godt å høyre det er fleire enn meg. Men den der "enten trøtt eller kvalm" gjeld ikkje på meg. Er beæra med begge deler. Men har lest at trøtthet er vanlegast mellom veke 7-10 omkring, så satser på oppvåkning snart:)

Skrevet

Slik er det her og,mye trøtt og sliten.

Så legen tok en blodprøve for å sjeke jernet og eg fikk vite at eg hadde jernmangel.

For legen sa at siden eg var ofte trøtt og sliten kunne det være jernmangel og det stemte.

Skrevet

Jeg har ikke vært det.. frem til nå de siste to dagene. bare gjesper og gjesper, og vil helst legge meg i senga til guttungen (!!!) å sove for den er god å sove i.. hehe.. men jeg holder meg som regel våken. Selv om jeg er veeeldig kvalm også, så å sove hadde gjort godt både på det ene og på den andre... jeg er foresten 7+1

Skrevet

Jeg er 11+2 i dag og er så trøtt som juling!!!!

Har ei jente på 15 mnd.,og jobber mye.....så merker det tar litt på kreftene ja:)

Skrevet

Vel vi får håpe det hjelper seg snart jenter:) Jeg har to store barn så de er snille å vet att mamma er trøtt pga en ny baby er på vei:) Lykketil med dere så satser vi på att vi våkner snart, he he.....

Skrevet

Er 4+5 på vei, super trøtt og kjempe vondt i hode.

Jeg har nå vært oppe i 4,5 time, og vurderer sterkt å legge meg nedpå en times tid...

Skrevet

Hei!

Som ein "trøyst"....eg er 11+4 og er framleis trøytt!!! Har vore trøytt i sju veker no. Ver glad de er "bare" trøytte! Å vera kvalm i tillegg så lenge slit endå meir! Men eg har prøvd med min beste vilje å sjå framover og tenka at det vil gje seg ein dag.

Det er VELDIG normalt å vera trøytt. Tenk bare på alt det nye som skjer i kroppane våre! Det er jo eit lite under som veks der inne. Det er VIKTIG å ta kroppen sine signal på alvor og kvila seg og sova når kroppen vil det. Ser jo det er eit problem når ein går på arbeid, men kanskje eg ville snakka med fastlegen og fått ein sjukemelding....kanskje gått 50%. Det er viktig å priorietra graviditeten sin framføre arbeid.

Lukke til!!

- og gratulera med graviditeten alle saman!!!

Skrevet

Hei.

Er 6+3 i dag og fant nettopp (5 dager siden) ut at jeg er gravid.....Har vær kjempetrøtt og gått rundt å skyldt på at vi stilte klokka...

Men verst er hormonene! Dreper jo til og med avisa før jeg får lest den... Er jo PMS x 12!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...