Gå til innhold

jeg testet positivt i dag!!!hurra!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

da er det på`n igjen. jeg føler meg så utrolig heldig!!jeg har ei lita på 9 mnd og kan egentlig ikke fatte at det går ann å oppleve dette igjen.

jeg synes ikke det er lenge siden jeg satt her inne og skrev..tiden går fort. tenk at jeg venter nr 2!!

er helt i lykkerus-sjokk jeg nå

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye:) Kos deg med graviditeten og med den lille på 9 mnd.

Er selv i lykkerus, 4+5 uker på vei med vårt tredje barn.

Skrevet

Gratulerer!

 

Testet selv positivt bare for noen dager siden så er ikke kommet lenger enn 4+2. Spennende tid vi går i møte!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...