Gå til innhold

Hvor mange er igjen?


November nurk, i Desember

Anbefalte innlegg

Hvor mange er det her som ennå ikke har født?

Tynnes vel ut i rekkene.

 

Jeg har selv 5 dager igjen til termin.(25.NOV) Der med "siste dag" 9.Des.

Håper det ikke drøyer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi like langt igjen! Jeg har også termin 25.november. Er veldig klar for å føde når som helst nå!

 

Så du har allerede regnet ut siste dag! Får krysse fingre for at vi slipper å gå helt til 9 desember... da kommer jeg ikke til å bli særlig hyggelig å ha i huset... Er så utålmodig nå! GRRRRRRRRR!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er igjen.. termin på lørdagen.. rimelig lei.. tungt og slitsomt, sover fra 03 om natta til 10 om dagen, og så fra rundt 12 til 15 igjen.. sover jo ikke konstant da :P mye våken, oppe å tisser hele tiden..drømmer rart..

Jeg er sååå klar, og ho er jo helt ferdig også! Hvorfor kan ho ikke bare komme ut?

Jeg må muligens gå helt til 14 desember før de setter meg igang.. fordi de sender meg ikke inn til overtidskontroll på datoen, pga helg.. jeg vil da ikke gå i tre uker til! Jeg vil maks gå til i kveld...:P

Stakkars mannen min, jeg er ikke livat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 8 dager til termin (28. november) Begynner å bli litt lei jeg også, men har innstilt meg på at jeg kommer til å gå frem til 10. desember som er siste frist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har termin på lørdag jeg også.håper det skjer noe snart..men begynner å føle at det blir desemberbarn her...håper jeg tar feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin på lørdag og er nå 5 dager på overtid. Føler egentlig ikke at jeg har så mange tegn på at fødselen nærmer seg heller, men jeg blir i hvertfall satt igang senest neste lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er igjen!

Har termin 28...håper intenst på at menstermin er riktigere...den er i dag:) Er sååå lei. En treåring i huset gjør jo ikke ventetiden lettere. Gleder meg til å kunne leke i snøen med treåringen også. Kjedelig med en "tjukk" mamma som kan gjøre så lite.

Men det nærmer seg damer. Snart er det vår tur. Kanskje i dag...kanskje i morgen. Plutselig har vi nurket vårt i armene. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter her jeg å... Termin 25.nov så det nærmer seg.. Ser det var flere med termin den dagen, artig!!

Overtidskontroll 2.des her og det er jeg så glad for :) Går å gruer meg til fødselen, men er veldig klar for det som kommer etterpå.

Så nå kan han bare komme ut,hadde maserier regelmessig i går. Men det gikk over :( Satser på litt husarbeid i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin i dag og håper virkelig det skjer noe snart!

Gikk to uker over sist gang så begynner å bli ganske bekymret for at det skal skje denne gangen også...i tillegg er babyen ca. 4 kg...

 

Spennende å se hvem av oss som får først da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det aktivitet her trossalt.

 

PROMP: Var jordmor som fortalte om max datoen når jeg var på Ordinær UL.

 

Gøy at det er fler av oss med samme termin da. Så får vi se når lillen melder sin ankomst. 4 dager igjen for oss idag.

Skal til lege igjen på Mandag 24. Spent på hva som skjer da.

 

Hvordan ligger dere ann med forberedelser. noe som gjennstår?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ennå her jeg også..... :-/ termin 28.nov, og jeg NEKTER å få noe desember baby....

 

har en 4 åring og en på 20 mnd hjemme, så det begynner å bli veeeeeeeldig tungt nå.

HAr i tillegg vært moden med 2 cm åpning i 2 uker nå - så denne babyen må veldig gjerne melde sin ankomst nå i helgen ja....

 

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...