Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Og sitter med enten sommerfugler eller klump i magen og ikke helt klarer å konsentrere seg om ting man heller burde konsentrere seg om? For min del er det klump i magen. Prevansjonen sviktet og det rett før eggløsning :-/ Håper jo jeg ikke er gravid da, men må lide meg igjennom over en uke til før jeg kan prøve å ta noen test, eller forhåpentligvis får mensen. Andre som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Ikke akkurat nå håper jeg... Uff, kom nettopp på at gubben glemte å holde i kondomen da han dro seg ut for en uke siden, og en del av "greiene" rant ut (sorry detaljer her). Uff, ble litt nervøs nå. Men baby er bare 2 mnd, og jeg ammer masse, og har ikke fått igjen mensen. Hadde imidlertid litt stikninger for et par dager siden som kunne minne meg om eggløsning, men håper og regner med at det er ren innbildning. Men 100% sikker er jeg ikke... Æsj forferdelig å sitte sånn og gruble på det. For oss er det krise med en ny graviditet - vi har allrede 3 stykker... Var det kondomet som sviktet hos dere også? Skal snart få rotet meg til å sette inn en kobberspiral, men ventetid hos gynekologen... Krysser for at vi ikke har noe å frykte:-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Jeg også er en av dere, sitter med blandede følelser. Vil ikke ha flere, men mannen hoppet ikke av under eggløsningen. Får ikke vite før nærmere 30.nov om det ble noe.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Litt godt å se at det er flere tross alt, selv om jeg ikke unner noen andre dette. Litt galt å si at prevansjonen sviktet kanskje, var vel mer at den ble glemt fordi vi for en sjelden gangs skyld hadde vært på fest og drukket litt for mye. Blir i så fall nr fire her også. Vi får krysse fingrene for hverandre da. HI
~Milly~ Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Samme her også, og i magen er en klump! Vi tar i mot med åpne armer om det skulle komme en baby, men håååper vi kan drøye det 6-12 mnd før jeg blir gravid. Alikevel kjenner jeg at det er litt spennende også, og jeg må innrømme at jeg titta litt på de minste klærne når jeg var i butikken og skulle handle til lilletuppa =) Blir i såfall nr 2 her, vi har en datter på 15 mnd fra før =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå