blond Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Hva er forskjellen? Har du en forlovelsesring og en giftering?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Nå har jeg bare forlovelsesring, for det har ikke blitt noe bryllup enda.. Men når den dagen kommer at det blir bryllup så kommer vi til å bruke de samme ringene..
skorpionfruen Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Der tok du ordene ut av munnen på meg, satt akkurat å tenkte at jeg skulle spørre om det samme. Har en alliansering som han brukte som frier-ring. Så går jeg utfra at ringene vi finner som forlovelsesring blir brukt både til forlovelse og giftering. Er det ikke det som er vanlig? Bortkasta å betale masse 1000 for ringer som varer i ett år også bytte ut til noen som er nesten lik?
blond Skrevet 20. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2008 Er det forskjell på hvordan de ser ut, da? Har aldri skjønt det der.
skorpionfruen Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Nei det tror jeg ikke, tror det er akkurat samme ring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå