Gå til innhold

Bruker du ringer og smykker hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da regner jeg ikke med giftering/forlovelsesring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du ikke regner med sånne type ringer, så nei.. Bruker veldig lite smykker. Klokke bruker jeg hver dag, men det er liksom det..

Skrevet

nei, går ikke med giftering en gang.

Skrevet

Nei, jeg er allergisk mot det meste, så pynter meg for en kveld og tar av alt når jeg legger meg. Bortsett fra øredobbene i titan da. De har jeg alltid på. Bytter gjerne for en kveld, men setter de på når jeg legger meg igjen. De tåler jeg og det tok så lang tid før hullet grodde at jeg kommer enda ikke til å sove uten på en stund.

Skrevet

jeg har 2 ringer på hånda ellers ingenting...savner klokke da:(

Skrevet

Jeg har to diamantringer jeg har på meg bestandig. Den ene er en aliansering med 5 stk 0,10 karat diamanter, mens den andre er en enstens 0,65 karat diamatring. Har alltid på meg et armbånd, men der varierer jeg litt mellom en to-tre stykker. Kjeder og ørepynt har jeg aldri på meg.

Skrevet

Jeg har en ring jeg fikk til komfirmasjonen som jeg bruker hele tiden, hver dag. Føler meg naken uten.

Smykke og armbånd har jeg bare på meg ved spesielle anledninger.

Skrevet

Så godt som aldri, ikke klokke engang. Litt synd egentlig for jeg har fått en del fint av samboer'n, men jeg er så fryktelig til å glemme hvor jeg legger fra meg smykkene når jeg tar dem av for å vaske hender o.l. Den ene ringen med diamant har jeg holdt på å miste to ganger så da blir det liksom tryggere å la være å gå med.

Tar skikkelig i hvis vi først skal pynte oss da :)

Skrevet

Det gjør jeg ikke. Bruker ikke gifteringen engang.

Skrevet

Nei, la fra meg ringer osv da jeg ble mamma, dvs 8 år siden i morgen, og etter det har jeg ikke brukt stort av smykker. Ikke engang klokke bruker jeg nå. Men har tatovert et armbånd på høyre hånd da :-)

Skrevet

Bruker ingen ringer når jeg er på jobb, ikke gifteringen heller, det er uhygienisk. Men ellers så bruker jeg de 4 fineste ringene jeg har fått av min mann. Giftering, alliansering, og 2 diamantringer. :o)

Smykker bruker jeg sjeldent.

Skrevet

Bruker en ring utenom forlovelsesringen. Hender seg at jeg går med smykke, men det er litt upraktisk nå når veslejenta har oppdaga det :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...