*ViMsA* Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Det er mange kule og bra nick her! Noen ganger tenker jeg bare at Åååh, så utrolig kult nick! Og det hadde passet perfekt til meg, hvorfor tenkte ikke jeg på det?! he,he Mange kreative damer her Hvorfor har du valgt ditt nick? Hva tenker du om andres, feks mitt? Forestiller du deg noe om hvem som står bak nickene? Er det noen du synes er spesielt bra?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jeg synes selv at de andre sine nick her inne er kjempe bra, men jeg kom liksom ikke på noe bedre når jeg skulle registerere meg her når jeg nettopp hadde funnet ut at jeg var gravid, vi kalte magen bare for knøttet så da ble det det. Ganske kjedelig i grunn, for det er mange stilige nick her. Slik som ditt, det er en av de morsomste, og mest kreative synes jeg.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Jeg syns jaffal ditt nick er kult og jeg tenker på deg når jeg ser Underbuksepiratene på Barne-TV :oD Selv om jeg ikke helt vet hva bakgrunnen for ditt er da - hva er det? Mitt nick ble til på slutten av nittitallet da jeg "debuterte" på internett. Jeg heter Line og jeg _kan_ skravle, så da ble det Yaddaline (yadayadayada/blablabla). Og det har jeg fått bruke uten konkurranse på de fora jeg har vært innom ) Andre kule nick eller nick jeg fester meg med er de som har noe utenom det vanlige (mor til/mamma til osv), feks ditt, Halfway up the hindu kush (som tar for stor plass i "ruta" når hun har svart på tråder så det ser ut som det står halway up the hindu ku og det syns jeg av en elelr annen grunn er ustyrtelig morsomt), LisseUmma og de andre som ble nevnt på morsomme nick-tråden, sug lut (som jeg har sett lenge, men først nå begynt å synes at er morsom og fornuftig, har nok bare ikke merket det før), joikabolla, Lotv og Lotp. Men de fleste gangene fester jeg meg ved nick pga innhold i innlegg/svar, enten det er på godt eller vondt. Eller fordi man ser dem så mange ganger at man liksom føler man vet hvem det er selv om man aldri har pratet på msn engang.
endaengang Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Valgte mitt nick når jeg kom på at jeg venta nr. 3... Mange morsomme nick her inne, noen i lengste laget kanskje, men det er ikke lett å komme på noe nytt heller! Sug Lut er ganske morsomt nick...
UpsyDaisy Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Jeg bytta nick til det jeg har nå fordi gutten vår elsker drømmehagen på tv;) Om det er så kult vet jeg nå ikke da..
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 jeg valgte mitt fordi det "passer" litt til meg, er i min egen lille boble om dagen og det er ikke alltid like lett å hange med på alt som skjer her i gården Er vel ikke akkurat så spesielt da men... Syns det er mange kule her inne ja mange med god fantasi!! hehe. Og jeg skjønner ikke hva alle betyr engang...
Gjest Trollbundet Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Jeg valgte mitt nick fordi det passer godt til meg,jeg er så "trollbundet"av samboeren min.)
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Jeg valgte mitt fordi det er yndlingsblomsten min:) Liljekonvall:)
dårlig ånde Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 det er navnet mitt. ingen grunn til å være anonym her nei.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 lilo fordi jeg er stor fan av lilo og stitch:) Og lille mirakel fordi jenta mi er et lite mirakel som har overlevd en dødsdom:)
Libido- Skrevet 20. november 2008 #11 Skrevet 20. november 2008 Nicket mitt fikk jeg for over 10 år siden. Da jeg og Silja han på mIRC. hehe. vi fant det i en fremmedordbok og syntes det passet ganske bra ;-) Kunne aldri ha hett noe annet på nett.. det er liksom meg =) Synes det erutrolig mange kule navn her inne. Spess fra gamle krangle gjengen. F.eks Sug lut. Det er genialt =)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. november 2008 #12 Skrevet 20. november 2008 Jeg så endel andre som hette noe med Miss og siden jeg er stor/kraftig som ble det Miss Fat. Rugekasse bak fordi jeg er gravid
Gjest Skrevet 20. november 2008 #13 Skrevet 20. november 2008 Jeg har det fordi det er det mamma kaller meg:) Het Softis<3 før, og det er fordi jeg ELSKER softis!! Synes spetakkel er ganske flott jeg:P
*ViMsA* Skrevet 20. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 20. november 2008 he,he,he Så rart, for jeg tenker alltid at jeg ikke klarer å komme opp med et nick jeg er skikkelig fornøyd med, og som er en smule kreativt. Byttet noen ganger på de årene jeg har "hengt" her. Men ja, nicket mitt kommer av Underbuksepiratene ;D Hele familien, store og små, digger Underbuksepiratene, og følte det var en del elementer i disse navnene som passer for oss hihi Spetakkel, Sug Lut, Teflonhjernen, disse nedtråkkakaviartubepupper eller hva det er osv er nick jeg synes er kule
Gjest Skrevet 20. november 2008 #15 Skrevet 20. november 2008 Nææ, jeg skulle akkurat til å si at jeg elsker nicket Softis<3, fordi det er så søtt. Ellers synes jeg Spetakkel, 2kjønn3stønn..., LisseUmma, Sebbe med Be´be etc har fine nick som man fester seg ved. Mitt nick var egentlig bare midlertidig, jeg klarte ikke komme opp med noe kreativ akkurat der og da, og så ble det bare sånn. Het først bare Vesla med bolle i ovnen, og så ble det Vesla&nurket etterhvert. Og sånn har det altså blitt, selv om jeg egentlig kunne tenke meg noe mer fancy.
Musemor med tre søte små Skrevet 20. november 2008 #16 Skrevet 20. november 2008 Jeg syns det gamle nicket mitt var kjedelig, het "Nina og lille Linus". Så fant på et som jeg likte og beskrev meg litt
Let's hear it for the boys! Skrevet 20. november 2008 #17 Skrevet 20. november 2008 Jeg har ingen anelse om hvorfor jeg valgte nicket mitt. Het Bolla23 før, som jeg valgte da jeg var preggis. Var ikke preggis mer, så tenkte jeg skulle bytte. Det ble bokstavelig talt det første ordet som falt ned i hodet mitt. LisseUmmaetc. er kult fordi det er langt og jeg har ingen anelse om hva det betyr. Liker å lure Ellers digger jeg Masselatterbletildatter, fordi jeg får en sånn deilig forelska-følelse hver gang jeg ser det!
Tirilille Skrevet 20. november 2008 #18 Skrevet 20. november 2008 "Kan du høre ei fløyte trille, kan du høre ho tirilille, når det våres, når det våres mellom bakker og berg.. Jeg syns bare den sangen er så flott, og så er jeg ei lita fløytespillende jente. Passet bra for meg. Ellers er det mang morsomme nick, ja. Utrolig bra fantasi folk her har!
*Rutletutt* Skrevet 20. november 2008 #19 Skrevet 20. november 2008 Her ble det Rutletutt fordi det er "kosenavnet" samboer har på meg;o) Da jeg var gravid med minstemann het jeg Rutletutt*stormagapus* fordi pappa kalte meg stormagapus da jeg var gravid med førstemann, og jeg syns det var så søtt;o) Da jeg først ble medlem av dib het jeg rett og slett Tobias sin mamma, bare fordi jeg ikke hadde fantasi til annet, he he - så ble jeg etterhvert obs på alle de gøyale nickene som var her inne, og ble inspirert. Er Rutletutt på Nybaktmamma også, og det er liksom blitt "meg";o) Mange kule nick her inne - og mange jeg forbinder med koselige ting - for eks Sina, Spetakkel, Made in bed, Princess Eleanor, Duracellgirl, Twintipp, Mom2Two...Tøysetipp lå jeg merke til ganske tidlig og syns var så artig:o) Mange jeg sikkert glemmer her, som jeg burde komme på...men sånn er det å huske på kommando, he he;o) Husker spesielt godt "Ert i sugerør" - lenge siden jeg har sett det nå, men husker jeg lo godt da jeg så det første gang:o)
Lovemychild Skrevet 20. november 2008 #20 Skrevet 20. november 2008 Jeg valgte meii pga at det er faktisk litt teflonhjerne jeg er.....Glemmer ting i hytt og pine...... Jeg liker godt nick som SugLut, Spetakkel (som er min *S - kontakt og mange flere, men selvfølgelig så husker jeg de ikke akkurat nå......
Norwegian by injection Skrevet 20. november 2008 #21 Skrevet 20. november 2008 Jeg byttet akkurat nicket mitt...jeg var USAmamma før...hadde den i over 2år...ble rett og slett lei. Jeg er amerikansk. Det nye nicket mitt er kanskje litt vulgært men sant da...siden jeg er gift med en nordmann og har født 3 norske barn, he he! Mange kule nick her inne. Jeg ville også ha et 'kult' nick.
*Rutletutt* Skrevet 20. november 2008 #22 Skrevet 20. november 2008 He, he - digger nicket ditt, Norwegian by injection;o)
Norwegian by injection Skrevet 20. november 2008 #23 Skrevet 20. november 2008 He he, takk Rutletutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå