Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Har lyst til å slutte med det. Vi har jo alle det vi trenger, og det er like vanskelig hver gang å finne på noe til de. Dessuten har jeg bare ikke tid til å fly rundt i masse butikker hele tiden før jul. Jul skal jo være koselig, og jeg drar ikke med ungene i butikker, for det er ikke noe stas for noen av de...
FanteGuri Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Nei, jeg og mine venninner har aldri kjøpt julegaver til hverandre, ble vel slik fordi vi ble kjent i en tid da vi ikke eide nåla i veggen, så har det liksom aldri blitt noe julegavekjøping.. Men, nå har vi begynt å kjøpe julegaver til hverandres barn da..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Vi har pleid det lenge. Men så tok jeg initiativ til å endre litt på det, men egentlig så ble det like "stress" (nemlig å kjøpe til hverandres barn i stedet). Tør ikke helt ta initiativ til å droppe det helt, så ejg får se hva de sier... Det er jo ikke _stress_ men egentlig unødvendig - ungene får jo så mye fra alle kanter likevel...
Pocoyoツ Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Jeg har 3 nære venninner som jeg bytter gave med. Vi gir hverandre bøker, spa-ting, stearinlys (alltid en slager i mørketida!) te, sjokolade osv. Vi liker å gi hverandre det vi kaller velvære eller "husmorferie" Vi legger ikke så mye penger i gavene, for oss er det tanken bak.
Koala *g07* Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Har noen vennepar vi gir gaver til. Synes også det er vanskelig å finne på, men hører heller med dem om det er noe de trenger, eller kjøper forbruksting. De fleste er studenter eller i startfasen, så det meste kommer godt med.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Kjoeper til bestevenninna mi.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Bytter gave med en veninne, men gir også til ungene hennes utenom. Bare noe lite, iår ble det snop og sjokolade. Gir vin til en an veninne, og får noe lite igjen. Ellers er det mest til ungene vi kjøper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå