Gå til innhold

Noen som handler aksjer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå om dagen er det jo interessante muligheter! Noen som handler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke skjønt at brukerne her heller hiver penga ut vinduet og sloss om hvem som har mest Reimautsyr osv? Er nok ingen her som har peil på investering, bare på forbruk...

La dem shoppe seg fordervet på unødvendig dill. Så kan vi oppegående investere og se hvem som ler sist :)

Skrevet

Det er bra! Vel og merke hvis vedkommende har peil da. Hvorfor handler du ikke selv? Er jo en del å sette seg inn i da... Men interessante tider, det er det! :)

HI

Skrevet

Jeg handler aksjer. Men venter litt for jeg tror ikke bunnen er nådd enda. men om litt så kommer jeg nok til å handle mer, for verdiene er jo priset veldig lavt nå og det vil gå oppover, men når...

Skrevet

Ja, det er umulig å si når bunnen er nådd gitt. Leste i dag at noen mener børsen skal enda et stykke lenger ned... Jeg prøver å spre handlingen litt fremover i tid. Går inn på "regndager", men handler bare litt av gangen. Den dagen det går opp blir det artig :) Som regel henter vel børsen seg inn innen 24mnd, sånn har det visst vært etter tidligere kriser.

Følger du mye med på økonominyheter og nettsider osv? Jeg prøver å holde meg litt oppdatert.

Skrevet

Ja følger med i den grad jeg har tid. Har alltid syns finans har vært kjempe gøy, og morsomt å få penger til å vokse. Ikke like morsomt når det går ned, men tenker man langsiktig og selger på rett tid så går det stort sett veldig bra. Og ligger unna de største risikoene. Dummet meg litt ut på teknologiaksjer i 1999/2000. De raste jo så det holdt året etter og kom aldri opp igjen,

Skrevet

Jeg har langt fra så lang fartstid som deg mht investering. Men det er gøy, ja. Har ikke utdanning innen finans, så det er litt å lære, men tar det som hobby. Har veldig lang spare/investeringshorisont, så sånn sett føler jeg meg rimelig trygg. Men skjønner at det gjelder å lese og følge litt med, ja. Moro å prøve å planlegge for fremtiden. Er man sindig og smart så kan man jo få litt hyggelig personlig økonomi på sikt :)

Skrevet

Joda, vedkommende har peiling på hva han driver med. Selv har jeg ikke noen formeninger om hva som kan være bra eller ikke, derfor lurest å ha en som kan.

Han er flink da, det skal han ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...