Gå til innhold

Nå skal vi se hvor mange som er lei av å være gravid å vil føde fortest mulig! Signer her:-)


Lykkelig_alenemor _til_2

Anbefalte innlegg

Hehe... Eg er nå 2 dager på overtid, og er vel så og si drittlei av den runde magen min som er i veien hele tiden!! Eg kan nærmest ikke vente til babyen er kommet ut og eg kan begynne å fungere som normalt, ha normale klær, og ikke minst løfte opp sønnen min og klemme han uten om at den tullet magen er i veien!

 

Flere? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jeg skrive under på, jeg er 3 dager på overtid med nr 3 tror jeg snart blir sprø alle andre maser så også, sover dårlig om natta og bare kjeder meg, de to største er på skolen på dagtid, så det er minimalt å gjøre....................... gruuuuuuuu.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lei, lei, lei.... føler jeg bare går og venter...gleder meg til å bevege meg normalt igjen, uten vondt i bekkenet...

 

5 dager igjen til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer villig vekk på denne!!! 1 dag på overtid, og er utålmodig til tusen... Har maserier til alle døgnets tider, men det har jeg hatt i 3 uker, så tør ikke håpe på noe som helst lenger. Med førstemann fødte jeg 15 dager over termin, skrekk og gru, det orker jeg virkelig ikke denne gangen :-/ Ikke noe særlig å tenke på at babyen blir større for hver dag som gå heller syns jeg. Men trøste seg med det, når de først er ute glemmer man fort ventetida :o) Masse lykke til til oss som er igjen og venter og venter :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passert med fire dager, er lenket til sofaen hjemme, og har møkk vondt overalt, og det er ikke veer, så nå er jeg lei!!! vil ha jenta mi i armene mine NÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en uke igjen til termin og er dritt lei allerede... Tenk at jeg faktisk kan måtte gå i tre uker til.... HUFF!!! Nesten ike til å holde ut bare tanken...!!! Men men er jo ikke je som styrer dette har.... DESSVERRE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin idag...Men går fremdeles rundt med en stooooor mage,masse modningsrier og littebitt blodslim.Tror lillegutt har bestemt seg for å bli en skytte istedenfor skorpion,hehe...

Mens jeg egentlig bare vil ha han utenpå istedenfor inni......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager på overtid her også!! Så kjedelig da legen sa at hun mest sannsynlig kommer 1 uke før tiden. Men neida. her jeg 2 dager på overtid og tror ikke hun kommer med det første heller:( Er rimelig lei nå og vil bare hilse på henne!!! Men når???!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...