Gå til innhold

Leilighet?? Hvordan gå frem..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått OS osv. Jeg har funnet en leilighet på 7000 mnd, dep. på 7000 å leiligheten kan overtas snarest. Jeg har regnet ut hva jeg får av stønader og far. Bostøtte skal jeg søke når jeg har en leilighet. Leiligheten er splitter ny. Med intergerte hvitevarer på kjøkken,terrase, stort soverom, gangavstand til alt sammen. Perfekt for meg som ikke har bil. leie ink. va offentlige avgifter.

Men det er noe som stopper meg. Jeg aner ikke hva man skal spørre om, hvordan vise at man er skikkelig gira på den leiligheten? Oh synes dere jeg skal slå til eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke. Det er jo ikke så dyrt. Hvis du har depositum klart, så hadde jeg tatt den.

Skrevet

Du trenger ikke spørre om så mye, kun om du får komme å se på den, slik at husvertenen får se deg. Hadde nok vært en fordel om du har referanser klar om de spør om det.

Skrevet

Ja, dep har jeg. Er på 7000 det. Genialt egentlig. Sitter igjen med litt da men så kommer det jo penger inn igjen 12 des. Har satt over masse penger på høyrente konto osv. Men jeg vet ikke om jeg tørs. Dette blir første gangen jeg og gutten blir boende alene. Er så redd :( Noe inni meg som stopper meg i å ringe..

Skrevet

RING!!!

Ikke vær redd dette går så bra, skal du gå fra samboeren din ? Tviler du på om det er rett?

Er i samme situasjon, bare at her må han flytte og jeg tør ikke si det til han. Har vært frem og tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...