Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Er begynt å bli plaget med masse kynnere... Hadde forrige torsdag opp mot 30 stk på en dag. men etter det har det gått nedover, så nå ligger det på 5-10 pr dag, noen av de avsluttet med mens smerter. Har vært sykemeldt 3 uker pga bekken, men skal begynne jobbe 40% igjen til uka... Prata med jordmor i dag som mente jeg måtte ringe lege, å hun mente det nok var best å være fullt sykemledt... Sukk, jeg som hadde gledet meg til å begynne jobbe litt igjen..ja ja vi får høre hva lege sier i morgen!! Noen andre som også er plaget med dette?? Sykemeldt?? Er 26 uker på vei og førstegangs fødende...
blå+? Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 hei:) Jeg er sykemeldt pga hyppige kynnere og nedpress. det kan være det vil framprovosere premature rier om en overser det. For min del sliter jeg med å gå 150 meter til butikken, for det gjør så innmari vondt! Ikke alltid like lett å sove om natta heller når det står på som verst. Alle dager er ikke like ille heldigvis, men hør på jormora di! Du får heller belage deg på å ha tid til å strikke masse tøy til mini kommer;)
♥Cherrypie♥ Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 hei! var 1.gangs for ikke lenge siden å da fikk jeg mye plager med kynnere fra uke 19.. Kom heletiden om jeg reiste meg å spesielt da jeg måtte løpe til toget om morgenen:-/ fikk kramper! Kynnerne ble veldig sterke utover i graviditeten å jeg måtte puste godt for det kjentes helt forferdelig.. trodde det var sånn rier kjentes,men den dagen du får rier VET du at det ikke er det:) så ikke bekymre deg er bare livmoren som øver på fødselen:) jeg fødte nesten 3 uker før termin, hadde en rimelig sikker termin men mens terminen en dag etter ul termin. Jeg er overbevis om at hun kom tidligere pga alle kynnerne.. men jeg tror ikke kynnere er til for å gi en prematur fødsel..lykke til!
Mia29 Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Hei! Vil bare aller først støtte de som sier du skal høre på jordmoren og legen din. Jeg har en god del kynere. Men de varierer i intensitet og hyppighet. Har ikke nedpressfølelse. Jeg er i full jobb. Som noen andre skrev kan de av og til bli fremprovosert av aktivitet. Jeg har begynnt å beregne litt bedre tid når jeg skal rekke bussen om morgenen. Ellers får jeg bestandig kynnere etter orgasme. Merker også at jeg oftere har kynnere om kvelden og særlig hvis jeg er sliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå