Seriøst Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Er snart ferdig med mensen, el er ventet om ca en uke. Denne gangen skal det koses annenhver dag fra mandag av tenkte jeg. Vil så gjerne at det skal klaffe nå, og at spiren skal bli der inne i 9 mnd!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Me tooo Nettopp ferdig med mensen... Så regner med el kommer om cirka en ukes tid... Nå SKAL det skje!!!
Seriøst Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Absolutt!!! Om ca tre uker sitter vi med en positiv graviditetstest i handa!!! =)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Hahaha, det hadde vært helt nydelig!!! For en julefeiring det skal bli
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 ja ordentli også.. blæh ingen mens å ingen el...
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Ja, jeg henger meg på her ) Når begynner dere å ta EL tester? Eller kjører dere bare på hele tiden... ) ?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Jeg tester ikke etter el, for jeg kjenner ganske godt at jeg har el... Ganske kjekt egentlig Selv om det også kan være veldig vondt når det står på...
-prøverpånytt- Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Er ferdig med mensen i dag,så til neste helg skal bebbisen lages! Skal passe på å ta tempen og sex annenhver dag. Er veldig klar for en liten spire nå også komme meg inn på 1.tri. Synes jo det er litt hyggeligere å være der.(ikke noe neg.ment til dere jenter her altså,men dere skjønner hva jeg mener!
Seriøst Skrevet 21. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2008 Jeg fikk mensen 15, så på mandag begynner vi med kosing og tar annenhver dag. Gidder ikke teste meg denne pp, el pleier uansett komme ca på dag 15. Lykke til dere andre! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå