Gå til innhold

Tør ikke teste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager siden jeg skulle hatt mensen, men neida!!! Sitter her og er småkvalm isteden. Har en liten en på 11 mnd, så det passer liksom ikke helt! Blir nok glad for det etterhvert, men litt vanskelig akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En evt liten spire blir nok ikke borte om du lar være å teste, bedre å vite sikkert enn å gå med den uvisse klumpen i magen....

Jeg har vært akkurat der selv. Jeg begynte å gråte da testen var positiv, hva i alle dager har jeg begitt meg ut på? Men mannen min tok det rolig, det ordner seg veit du, styrken kommer med utfordringene den!

Jeg har termin i februar og da blir storesøster 20 mnd. Blir nok litt slitsomt til tider, men er sikker på at det blir en fin familie. Forhåpentligvis vil ungene får mye glede av hverandre.

Masse lykke til!

Skrevet

Gleden kommer, det er helt sikkert. Ta en test i steden for å bekymre deg. Mye bedre å vite. Lykke til!

Om det kan være noe trøst fødte jeg igjen da babyen min var 11 mnd :-)

Skrevet

Tusen takk for det! Må nok krype til korset og teste, selv om jeg vet jeg er gravid.. Blir 19 mnd mellom mine da! 11 mnd mellom må være litt tøft, men de han jo veldig glede av hverandre etterhvert:-)

HI

Skrevet

går nok bedre enn du trur :)

mine er 2 år og 9 mnd i mellom. Og mi eldste hun var en hyper trassete 2åring og skulle heller gått gravid da hun var 1 år enn 2 ja :)

Hadde vært mye enklere.

Aldersforskjellen blir jo helt super for ungene dine da :) Skaffe deg en tvilling/søskenvogn :)

Da eldste var 1 år begynte jeg å passe en gutt på 11 mnd (1mnd ynre enn henne) Gikk helt bra det også.

Så det går nok lettere enn du trur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...