Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 på og bli gravid, vis du var en prøver? Og var ditt barn planlagt eller ikke? Og vis ikke, hva prev brukte du? føler at de som virkelig prøver med og få barn, sliter veldig.. Mens de som ikke prøver får barn.. Enten ved "uhell", eller mens de gikk på prevansjon.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Ble du gravid på prevansjon? skal det og stå der..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Vi skulle begynne å prøve. Sluttet på p-piller og vips så var jeg gravid. Dette skjedde to ganger. Det var planlagt, men gikk på yasmin først, og cerazette med andremann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå