Gjest Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Da jeg var her i 2005 var det ett forum for alle prøvere, men ser nå at det står om en sliter med å bli gravid...øverst på siden..
blirjegsnartmamma Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Nei, ikke som jeg har erfart det.. Men det er vel flest strevere som er her over tid Mange rekker, heldigvis, nesten ikke innom engang, og lager ofte ikke innlegg eller svarer så mye før de er videre til 1.trim.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Hei:o) Neida. Her er alle prøvere velkommen:o) hehe! Er bare noen som er veldig uheldige som må bli her lenge!! *Rekker opp hånda*
blirjegsnartmamma Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Men er nå litt rart når du nevner det.. For det er jo et forum for slitere, men det er liksom for de som har prøvd 1 år eller mer.. Flytter snart over der jeg da, men.. Mange kommer kanskje ikke inn til BIM før de er gravide heller? De finner jo på så mye rart på disse sidene
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Nei ikke forlat meg da blirjegsnartmamma.blogspot.com.... Hehe! Koselig å være her da. Man må ikke forlate her om man har prøvd i 1år.. Jeg er da her enda. Hehe
blirjegsnartmamma Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 hehe okei da blir jeg her Er jo ikke noe særlig gøy å komme inn der som ny heller.. Er nå litt tid igjen til vi har prøvd i 1 år, noen uker. Men denne pp SKAL jeg klare det! Håper pergo hjelper.
Gjest Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Tenkte jeg måtte spørre :0) For før var dette forumet for alle prøvere. Dere må ha lykke til, håper pergo hjelper, jeg ble gravid på dobbel kur sist gang.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Du blir det helt sikkert denne mnd:o)
miss_aimee Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 Det er vel kanskje flere slitere, men alle er velkomne her, merker jeg. Det er så mange flotte jenter her!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 miss_aimee Koselig at du liker deg her da:o) Tihi.. Har du prøvd lenge?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå