Gå til innhold

Når begynner babyen å hikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener nemlig at je kjenner babyen hikke flere ganger om dagen..

Er i uke 24 og dette er nr.2..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da er det sikkert det. Er selv i uke 28 og har kjent hikking ca 3 ganger tenker jeg. Søtt...

Skrevet

mener jeg kjente det i uke 29 eller 30. men jeg visste ikke helt hva jeg kjente etter første gangen. 10 år siden sist jeg var gravid, og husker ikke dette med hikkinga fra da.

Skrevet

Jeg er i uke 23, og jeg er temmelig sikker på babyen min hikker. Det er så veldig rytmisk, om du skjønner hva jeg mener. Jeg kan også kjenne det flere ganger om dagen:0) Husker ikke fra forrige gang jeg gikk gravid, hvordan det var (snart 8 år siden).

Skrevet

min hikket da jeg var å hørte hjertelyd, i uke 15:) så da regner jeg med at de kan hikke fra de kan svelge fostervann:) jeg kjente det jo ikke da, men hørte det;)

Skrevet

Min baby hikker også masse.... er i uke 24 nå, og jeg merker at den hikker opptil flere ganger om dagen..... har kjent det den siste uka.

Skrevet

Jeg har kjent hikke fra omtrent uke 20. Jeg syntes det var tidlig, så jeg sjekket det, og jeg leste at fra rundt uke 20 var det vanlig å kjenne babyen hikke. Det er sikkert individuelt når man merker det, men jeg hadde nesten ikke kjent noe til babyen pga foranliggende morkake, så når den hikket kjente jeg den godt! :-) Er i uke 29 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...