MiaKristin Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Er det noen her ine som bruker det? Fornøyd/misfornøyd?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jeg brukte dem etter sist fødsel... Aldri mer! Ikke fornøyd i det hele tatt!!! Blødde konstant, humørsvingninger som ikke lignet noe... ikke noe sex-lyst.. Denne gangen har jeg fått satt inn hormonspiral, og det er myyye bedre! Men, har hørt flere som er fornøyd også, så du må nesten finne ut av det selv tror jeg!?
MiaKristin Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Takk for svar. ja jeg må nok finne ut av det selv:) Får bare prøve å se. Jeg ville ikke ha hormonspiral igjen, siste jeg hadde det ble jeg gravid. Så jeg orket ikke det styret igjen.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Oj sann... hehe.. håper ikke jeg blir gravid iallefall! Tror ikke jeg orker flere svangerskap jeg...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Misfornøyd. Mistet alle blødninger, men ble sur og feit.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Jeg lurte også på dette, siden jeg tenkte å begynne på det etter fødsel.. Fant denne siden om det vertfall, med andre sine meninger http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=259671
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Jeg har vært veldig fornøyd da jeg har mistet alt som heter mens, men lurer kanskje nå på om det er pga dem at jeg stort sett er en bitch....
MiaKristin Skrevet 20. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2008 Hehehe:) bra sagt;) Jeg får da teste dem, blir jeg for mye bitch så får jeg bytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå