Gå til innhold

Hvor oppbevarer deres menn mobilen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har den i lomma HELE tiden og jeg synes kanskje ikke det er så normalt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Periodevis bruker han mobilholder i beltet på jobb (og da også hjemme), men stort sett går den i lomma. Skjønner ikke helt hvor ellers han skulle hatt den så lenge han ikke har veske :o)

Skrevet

hm... min samboer hadde det.... han flytta ut halvvegs i svangerskapet rett inn til ei anna..så jeg tenker kankje litt tvilsomme baner raskere enn før..

Skrevet

Alle menn jeg kjenner har telefonen i lomma ... tror det er helt normalt.

Der vi damer fisker frem mobilen og legger den på et bord eller ei hylle så lar mennene den bare bli liggende i lomma hele dagen.

Kanskje ikke så lurt med tanke på stråling rett i nærheten av tissetassen, men det er det vel de færreste menn som bekymrer seg noe særlig for.

Skrevet

Forresten - hjemme ligger den som regel på et bord eller en kommode, tilfeldig hvor.

Skrevet

I lomma på jobben men når han er hjemme legger han den på bodet eller uti gangen på kommoden..

Skrevet

Min har den overalt.

Lomme på jobbklær,

i en koppeholder i bilen

i kjøleskapet.. :P

på badet

i sofaen

Har til og med funnet den i sengetøyet til minstemann.. Haha, han hadde snakket med en kompis mens han skiftet sengetøy. Hadde handsfree og lagt tlf fra seg.. Og glemt den.

Hadde nok blitt litt bekymret vis han plutselig niholdt på tlf sin.

Skrevet

På jobb og ute ligger den alltid i høyre lomme.

Hjemme ligger den enten på stuebordet eller på fryseren på kjøkkenet.

Skrevet

Stortsett i lomma, hvis han tar den utderfra tar det en evighet å finne den igjen for han kan ha lagt den overalt:-p

Skrevet

Mannen min sin ligger her og der og han leter stadig etter den.

Jeg derimot ha så godt som alltid min i lomma. Er da kjempepraktisk det. Trenger aldri lete etter den.

Skrevet

I lommen når han går, ellers ligger den på bordet, kontorpulten el. Jeg har "forbudt" ham å gå med den i lommen, kan jo ødelegge for potensielt flere unger ;-)

Skrevet

Enten på kjøkkenbordet,stuebodet eller nattbordet.

Han syntes det var rart hvis han plutselig skulle gjemme den for meg!

Skrevet

Han har den som regel i lomma, til han skal bruke den. Så legges den på et bord eller noe, alt etter hva som er nærmest. Så må jeg ringe ham for å finne den litt senere, for han husker aldri hvor den ble lagt sist.

Så jeg synes han skal holde den i lommen, så vet han hvor den er.

Skrevet

Når han er på farten, i lomma.

Når vi er hjemme, på bordet eller i laderen.

Skrevet

Ligger og slenger på et bord eller en kommode som regel.

Skrevet

Når han er hjemme ligger den enten på stuebordet eller nattbordet:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hjemme ligger den som regel på benken....

På jobb ligger den på pulten, og når vi er "ute" har han den i lomma. (ikke skjønner jeg åssen han får plass, for den er svææær)

Skrevet

Han har aldri i lommen når han er hjemme. Den ligger slengt her og der og han glemmer hele tiden hvor den er. Samme med lommeboken!

Skrevet

I lomma eller sekken når han er på skolen, og på skjenken når han er hjemme:)

Skrevet

Overalt, å jeg har full tilgang på den, må slette meldinger innimellom for han for det gjør han ikke selv. Så det hadde ikke vært noe tvil hvis han plutselig begynte å holde telefonen for seg selv.

Gjest Sauen - uke 13
Skrevet

På stuebordet eller i lomma.

alltid i lomma når vi er ute.

Om natten ligger den på golvet i laderen, lader den hver natt (snakker mye i telefon på jobben).

Jeg får se så mye jeg vil, men har ikke så stor interesse av det egentlig.

Men han tilbyr meg alltid å bruke sin telefon hvis jeg skal ringe noen steder, så tror ikke det er noe hemmelig der=)

Skrevet

På stuebordet, eller aller helst i jakkelomma på ytterjakka, i gangen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...