*LillaMeg* Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg og samboer har akkurat begynt og prøve. Jeg har gått på ppiller. men på søndag var jeg på de siste ppillene på brettet. Har kun igjen de sukkerpillene, og de tok jeg ikke. Har mensen nå, (den er litt rar, litt lite, men er nok fordi at jeg egentlig ikke vil ha mensen og mye stress, ikke for jeg har sluttet) Men det jeg er redd for, er at mensen ikke slutter.. Vanligvis så slutter jo mensen når jeg begynner på nytt brett.. Men det skal jeg jo ikke denne gangen. Kommer mensen til og slutte av seg selv? Sikkert merkelig spørsmål.. Og hva skjer neste mnd? Kan det ta tid før mensen kommer? eller kommer den neste mnd? Denne mensen her er jo litt kjemisk, i opg med at det er i sammenheng med ppiller. Noen med erfaringer?
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jeg slutta på p-piller i slutten av oktober. Tok da også sukkerpillene bare for å fullføre for meg selv. Mensen sluttet av seg selv etter 5-6 dager hos meg. Fikk positiv EL test på dag 11 og 12 (etter første mensdag), og går nå mot slutten av min første pp (ikm torsdag neste uke). Så mensen skal slutte av seg selv, men det er kanskje litt individuelt hvor lenge den varer:) Har aldri prøvd å slutte på p-piller før, så vet ikke hvordan syklusen blir etterpå. Men det kan vel hende at syklusen forandrer seg litt i forhold til hvordan den var når vi gikk på p-piller. Men det kan kanskje noen andre med mer erfaring svare på!?
*LillaMeg* Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Okei.. Får håpe mensen slutter av seg selv.. Hehe. men takk for svar..
Dilldall Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Hei. Jeg slutta på p-piller i mai og min tr kom tilbake:) Jeg var ikke prøver de første månedene, og tr kom etter 28 dager. Veldig fornøyd, helt til neste måned. Dag 28 kom og gikk...ingen tr. 42 dager tok det:( Det ble heldigvis bedre, så syklusene mine til nå har vært 28-42-37-34-34. Denne pp skal jeg bestille el tester for å se om jeg har el i det hele tatt. Har lest her inne tidligere at hvis syklusen er over 35 dager, så har man ikke el, men vet ikke om det stemmer da.. Er heldigvis under det uansett. Lykke til, håper spiren sitter fort!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå