Gjest Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Minsten på 10 mnd er helt vanvittig på å putte ting i munnen. Selvsagt passer vi på at det ikke ligger små deler strødd, men med en 4 åring i huset er det ikke alltid like lett. Storebror er jo flink og påpasselig, men med så mye dill som han har så er det neimen ikke enkelt. Det går nesten ikke en dag uten at jeg må plukke ut småting fra munnen hans, enten det er klistremerker, isopor, biler eller bare diffuse deler til eldstemanns leker. Huff, og jeg er helt hysterisk på det der med kvelingsfare....Når begynner de små å la være å spise opp alt egentlig ? Eldstemann var IKKE sånn, i tillegg til at det var enklere siden vi da kun hadde leker tilpasset hans alder liggende.
Gjest Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Måtte trekke på smilebåndet når jeg leste dette. Vi har også en gutt på 10 mnd, og han er akkurat maken. Hver minste lille smule han finner skal inn i munnen. Igår hadde han funnet to tørre riskorn på gulvet og de havnet sannelig i munnen de og. Pinsettgrepet er virkelig på plass. Det er jo klin umulig å ha det helt smulefritt til enhver tid, og skjønner at det er veldig vanskelig når man også har en 4åring i hus! Uff, er også veldig redd for det der med kvelning, men de slutter vel med det etterhvert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå