www.karibienshule.blogg.no Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Kan det være hikking tro?
Ragdoll Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Nei, var bare en gang.. Akkurat som om noen knipser, bare det kom fra magen etter at babyen beveget på seg.. ?
En liten mamma Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Jeg hører sånn kneppe-lyd fra magen til stadighet, ofte flere ganger daglig! Syns det er lik lyd som hvis jeg "knekker" i fingrene.. Opplevde dette i forrige svangerskap også. Jeg spurte jordmor om hva det kan være, men ho hadde ingen anelse og sa at ho aldri hadde hørt om det før... Merkelig.
Ragdoll Skrevet 20. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2008 Veldig merkelig.. For ejg har lest fra gamle innlegg her inne at det er flere som har opplevd det.. Jeg kjenner også såmme lyden som når man knekker en finger.. Neon sier det er leddene til babyen som knekker.. Men virker ikke det litt merkelig? hehe.. Uansett får man vel bare gå utifra at det er normalt siden flere har det ?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Nja vet ikke om det er det samme du kjenner, men jeg kjenner av og til en slik "knipse lyd", men kan også kjenne det, akkurat som om han sparker med lange negler, kan liksom kjenne at han har lange negler. Lurer på om det er det som lager lyden??!?Hehe merkelig...
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Jeg har også hørt folk si det er leddene til babyen som "knekker", men jeg syns det er så rart når barns ledd er de mest bøyelige av alle...
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Har det ofte jeg også, har hørt at det kan være babyens knokler, sener e.l. som strekker seg eller at det er fettceller som sprekker (!) eller noe sånt. Spurte også jordmor, sa at det var flere som hadde hørt lydene , men hun visste ikke hva det var...
Ragdoll Skrevet 20. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2008 Hehe.. Så merkelig at ingen vet hva det er enkli
Leonella777 Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 Det eneste logiske må jo være at det er leddene til babyen som knepper? Hva ellers? Det er jo ikke akkurat noe hardt der inne.... Eller den hakker tenner? Hahaha! Nei jeg tror det er leddene til babyen jeg
Stinemor84 Skrevet 20. november 2008 #11 Skrevet 20. november 2008 Jeg opplever dette jeg også, daglig. Vet ikke hva det er jeg heller, men hadde vært moro om noen fant det ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå