Gå til innhold

Levis bukse til nyfødt for 650kr.!!! Flere som blir provoserte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke at det er mulig! For en gal verden vi bor i!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ikke så provosert, bare ler av de som lar seg lure til å kjøpe slikt tull..

Skrevet

Kan ikke si at jeg blir provosert, heller litt mer oppgitt av alt de finner på.. Også lurer jeg på hvem i alle dager gidder og bruke 650kr på noe en nyfødt baby mest sannsynlig ikke er komfortabel i engang.

Men har du en link eller noe? *nysgjerrig*

Skrevet

Det er da ingenting å la seg provosere av?

Det finnes billige bukser og det fines dyre bukser, og hver og en bestemmer selv hvilken de vil kjøpe og kle barna sine i. Absolutt ingenting å hisse seg opp for.

Skrevet

Blir ikke provosert, men skjønner meg ikke på folk som føler seg presset til å kjøpe Levis til en nyfødt.. :)

Skrevet

Jeg er en av dem som har anskaffet slike bukser til mitt lille gull. Hvorfor bryr dere dere om hva andre folk bruker penger på?Vi har god råd,det er god kvalitet på buksa og gullet mitt fortjener det beste!!!!Jeg synes det er stillig! Så drit å dra!Haters!

Skrevet

For å si det enkelt - da har du enten for mye penger, eller HELT feil prioritering..

Skrevet

Hva vet du om prioriteringene mine?? Ungen min har ALT han trenger! Jeg hadde da ikke handlet Levis bukser hvis jeg ikke hadde råd til det?! Er ikke snakk om at vi lever uten mat slik at han kan få de buksene! Og pengene har vi ærlig fortjent!Har jobba hardt for dem! og for mye penger? Det er ikke for mye når jeg har jobbet som f for dem!

Skrevet

Hihi. God kvalitet ja, men hvor lenge forventer du egentlig at babyen din kommer til å bruke den buksa? Og hvor slitt tror du den egentlig blir? Ja, det er godt dere har noe å bruke penger på, jeg for min del ville satt inn penger på konto til babyen ble større og faktisk trengte en bukse med god kvalitet.. Men ikke alle er så fremsynte som meg ;P hehe. (Og husk at oppgangstider kan ta slutt da)

Skrevet

Kanskje jobbe litt mindre, og heller gi barnet litt mer kjærlighet?

Trenger han virkelig en dyr bukse som han passer i KANSKJE 1 mnd.. Siden det er snakk om nyfødt her..

Og en ting til.. Haters??? Er du en av dem på unge mødre?

Heter ikke jobbing når du hever sosial stønad vet du..

Skrevet

Han mangler da ikke penger på konto!! Nå vet ikke du hvem vi er,men både jeg og min mann er svært velstående! Er heller ikke redd for at oppgangstiden skal ta slutt for vårt vedkommende så! Gullet vårt kommer til å få beste kvalitet som stor også,så du trenger ikke å bekymre deg. Men du har vel bedre ting enn å klage på hva vi rike bruker pengene på? Du kan vel gå på salg på Cubus og handle klær til ungen din?? Er elendig kvalitet,men det gir vel du blanke i!

Skrevet

Ikke vær så innmarri frekk du! Gå på sosialen liksom?!Er ikke en taper hvis det er det du tror!!! Ikke at det har noe å si,men jeg er 37 år,så ung er vel kanskje å ta litt hardt i!Og ja,han trenger en kvalitets bukse! At dine bukser rakner bare du setter deg f¨år være ditt eget problem! Skaff deg en utdannelse og tjen penger du heller! KJærlighet er det nok av her i huset!

Skrevet

Det provoserer meg ikke, men jeg forstår heller ikke valget. Det som provoserer er at noen bruker dongeribukser på nyfødte.

Skrevet

haha..:) NM i provosering på hun åvom meg, og jeg er litt enig å ler med;)

jeg jobber som butikksjef der hvor jeg blandt annet selger Levis, og jeg kunne sikkert også tenke meg å kjøpe en sånn bukde til bebin min.. til INN pris på under 100kr... haha! men å kjøpe dyre meke klær til små barn syns jeg er heeeelt bortkastet!

Skrevet

oi, så sinna!

lurer på om vi ikke traff en nerve siden trangen til å forsvare seg er så sterk?

Fint for deg/dere at dere har god råd.. Jeg for min del kommer ikke til å gi mine evt barn så dyre klær i den alderen, når de vokser ut av dem før man rekker å snu seg..

Orker ikke bortskjemte unger som er vant til å få det de peker på, faktisk helt fra fødsel.

Skrevet

Det er MYK dongeri! Skader det? Neppe di nepe!

Skrevet

Ser fortsatt ukomfortabelt og små-harry ut på små babyer.

Skrevet

bortkastet penger får bare brukt de 1-2 mnd.

Skrevet

Jeg er da ikke sinna! Forstår jo at du egentlig er misunnelig og elsker å provosere! Jeg har også fått det jeg pekte på som liten,men er jeg bortskjemt den dag idag?Nei! Det handler om oppdragelse! Trenger ikke å bli ufordragelig bare fordi man har materielle goder! Det er nå heller mange fattige som ikke eier skam og er stygge i kjeften!

Skrevet

Hva er det som er MYK dongeri? Levi's? Alle dongeribukser til babyer? Det var en generell uttalelse fra min side, og jeg har heller ikke sagt noe om at dongeri er skadelig. Ubehagelig og begrensende for å bevege seg derimot. Hilsen nepa.

Skrevet

Stakkars lille baby sier jeg da. Som må ha på seg en stiv og ekkel jeans. Synes sånne bitte små skal ha på sparkebukser og sånne veeeeldig myke klær uansett hvilken annledning..

En bukse både strammer og er ikke særlig behagelig å ha på med knapper som trykker osv.

Skrevet

Ser harry ut med billige dongeri bukser ja...

Skrevet

Det er sikkert ubehagelig for fete folk ja..Men jeg som er slank elsker å breske meg i dongeri!

Skrevet

jeg som synes det var bortkastet penger her :)

Må vel innrømme jeg har dongribukser til min lille på 3 mnd da. Kan ikke se han plagest med det. Dongri til babyer er jo ikke så stive som til oss voksne da. Men ei bukse til 650kr for å bruke 1-2 mnd er bortkastet ja. Men har man lyst og råd så værse god..jeg skal ikke nekte jeg. Men ser likssom ikke helt vitsen :) Men det er meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...