Gå til innhold

Hvor mye gir dere i julegave til tantebarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gir ca 250 kr i gave til nevøer og nieser. Syns egentlig det er mye med tanke på at vi nesten aldri ser dem. Kan ikke huske jeg fikk dyre gaver av mine tanter og onkler. Vi var riktig nok en stor familie, men fikk en liten ting frem til konfirmasjon. Syns det tar litt av med dette gavepresset om dagen. For å være ærlig, så vile jeg heller bruke pengene til noe annet enn masse gaver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til de nevøene og niesene våre som har blitt voksne og flyttet hjemmefra (og som vi har liten eller ingen kontakt med) kjøper vi bare en ørliten hilsen. F.eks en liten konfekteske med et julekort hvor vi ønsker de en hyggelig jul...

Men til de som er på alder med våre egne barn, som vi er mye sammen med både til hverdags og til fest, de gir vi for ca 300kr til.

Skrevet

Kjøper for rundt kr 300,- Men har ikke drøssevis av tantebarn a!

Skrevet

Har bare et tante barn. Har handla for rundt 500kr:)

Skrevet

200-300kr. Men de begynner å bli mange nå. pluss jeg har fått 2 stetantebarn siden sist jul :D Familien øker på hehe

Skrevet

Ca 500 til hver, men jeg synes at det er altfor mye. Synes at det er et vanvittig kjøpepress og styr med alle gulegavene.

Skrevet

De eldste får en symbolsk gave etter konfirmasjonen. Noe lite til "kjøkkenkassa" til de skal flytte til 50 lappen. De yngste får en gave til rundt 200.

Skrevet

Kjøper til nieser og nevøer i norge. Det er 6 stykker totalt, de får for 200 kroner hver.

Skrevet

Jeg kjøper for 400 til våre tantebarn. Har bare tre enda så da synes jeg det er greit.

Skrevet

ca. 300 kr. + Frakt. Alle mine tantebarn bor langt unna oss men skulle da bare mangle at vi ikke skulle kjøpe til dem.

Om du ikke vil kjøpe til de du er tante på bør du snakke med søsknene dine silki at de ikke kjøper til dine barn.

Skrevet

200 TIL MIN SØSTERSINE BARN, OG 400 TIL SAMMEN TIL FORELDRENE.

Skrevet

Hei

Vi gir mellom 200 og 250 kr til nieser og nevøer.

Det begynner å bli en del av dem nå, så må legge oss på en slik sum for ikke å blakke oss helt i jula.

Har mange søsken og har en avtale med dem om at vi kun gir til barna, og ikke til de voksne. De av søsknene våre som enda ikke har fått barn får selvsagt gave, til ca 250-300 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...