Izzy74 Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Spiren ville ikke sitte, men vi gir ikke opp. Nå vet vi hverfall at det går og derfor er vi klare til å prøve igjen. ) Gynekologen sa at det ikke var nødvendig å vente, men bare til å sette igang. Aner ikke når en EL vil komme, det kunne ikke gynekologen min svare på heller. Så da er det vel bare å holde på da, en eller annen gang kommer den jo. ;o)
♥ Mrs.B-07+09♥Fødeklar =) Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 uff det var trist å høre...... men dere har iallefall riktig innstilling, du skal se det blir en fin julegave på dere likevel i neste pp =) trøsteklem =)=)
Izzy74 Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Takk for god trøsteklem ) Ja det hadde vært verdens beste julegave. ) Positivitet er den beste medisin her i gården. )
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Så trist å høre! Men må jammen si du har motet oppe:o) Hvor får du det fra?! Hehe! Masse lykke til videre:o)
Izzy74 Skrevet 20. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2008 Rein skjær stahet. ) Vi vil ha barn og vi skal få det!!!! Og nå som vi vet vi kan, så gir vi oss ikke. ) Takk for lykke ønskningen og lykke til du også. )
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Hehe:o) Jammen meg godt noen har den holdningen! Min derimot, er ikke helt der nå om dagen.. Takk for det:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå