Gå til innhold

Dere fra Bergen=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

velger dere storken eller føden?

Jeg er litt i tvil,men heller mest mot storken,synes det virker litt koseligere =P

noen som har noen positive og negative sider med de begge?

Jordmor anbefaler selvfølgelig storken=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føden pga jeg vil ha muligheten til epidural!!!! Men er det mulig å komme på hotellet viss du føder på føden??? For har veldig lyst på hotellet, og ikke fellesrom!!!

Skrevet

Føden sist og føden denne gang =)

SKAL ha den epiduralen innen rekkevidde!!

De er så j.....!! trege med å overføre deg fra storken til føden om du ombestemmer deg.

Og sist var jeg på hotellet etterpå,det anbefales ikke om du er klippet/revnet og sydd fra A-Å foresten,for det er ikke mye hjelp å få.Uten mannen min hadde det aaaldri gått bra,han måtte være der med meg ;)

Skrevet

Håper på storken, men kan liksom ikke uttale meg om hva jeg klarer, da jeg ikke har født før. Men får jeg en god fødsel håper jeg på storken og hotellet..

Skrevet

Har født på føden to ganger før og vil der denne gangen også..

Klarte meg uten noe smertestillende sist, men vil ha mulighetene åpne kjapt om jeg skulle føle for d...

Var på hotellet sist ,helt supert :)

Satser på føden og hotellet =)

Skrevet

Heisann, så lenge du ikke blir satt igang, tar ks eller babyen ligger veier under 2800 gr (tror jeg), så får du komme på barsel loftet (hotellet).

Var på barselloftet med nr 1, hun var litt liten, var i grenseland for å få bo der (2870 gr), med nr 2 måtte jeg på fellesrom pga jeg ble satt igang!

Skrevet

Jeg er førstegangsfødene og tror jeg velger føden, vil kunne ha rask tilgang på epidural og slikt.

Hvor tid er det man velger sånt, er det hos jordmor eller når man kommer på sykehuset for å føde?

Skrevet

Var på fødselsforberedende kurs i går, fikk følgende info:

-Man kan føde på føden og så komme på hotellet dersom fødselen går greit for seg, altså at du eller babyen ikke trenger spesiell overvåkning etterpå.

-Det kan hende det er fullt på hotellet, da blir det barselavdeling. Man har altså ikke krav på hotell.

-Man kan få familierom på barselavdelingen dersom det finnes ledig.

-Du trenger ikke velge avdeling før du står i døra på Haukeland (men det er kanskje greit å spørre om plass når du ringer første gang, og gi beskjed dersom du har sterke ønsker?)

-De har flere badekar på føden enn på storken, men det er aldri noe problem å bli trillet inn på føden for å låne et kar der hvis du vil, selv om du egentlig er på stork. Spør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...