Gå til innhold

:-(:-(:-(:-(:-(

Bråksilla og lille pille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg testet meg.. Men ikke gravid denne gangen... Jeg som var så sikker!!! Syns jeg følte meg gravid og greier... Så nå er det bare å sette seg ned å vente på tanta skal melde seg... Hun skulle egentlig kommet i går,men merker ikke noe til henne enda...

Jeg som hadde sååååå lyst på augustbarn!!!! Kunne gå og være gravid på sommeren og vise fram magen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhh skjønner du er skuffet, men alt håp er ikke ute, jeg hadde 2 negative tester etter ikm før jeg fikk en positiv testnår jeg ble gravid med sønnen min. følte på hele meg at jeg var gravid, og testet helt til det viste seg å være rett =) ¨

så ikke gi opp....hvis du forsatt føler deg gravid kan du jo bare ta en ny test om noen dager dersom ikke TR kommer da... ( men vi krysse fingrene for at det ikke skjer) ;)

jeg har det forresten akkurat sånn som deg, men jeg har ikke turt å teste enda, da jeg tydelivis produserer hcg seint, men har stor tro på at det har klaffet denne mnd =9

Skrevet

Nå klarer jeg ikke tro det er noe håp for denne månden... Er nesten så jeg vil at TR skal komme sånn at vi kan begynne og prøve igjen... Håper det klaffer for deg!!! Når har du IKM???

Skrevet

har ikm i dag, har hatt murringer i 10 dager no, er masse kvalm og puppene mine er veldi ømme, jog jeg ER så trøtt!!!!!eg føler meg veldig gravid, og har jo tross alt vært det en gang før, så bør jo kjenne igjen disse symptomene, men er så redd for å få negativ test at jeg ikke tørr teste enda ;)

Skrevet

Skjønner deg godt... Tror bare jeg må prøve å tenke på noe annet en at vi skal bli gravide engang til... Men det er så rart var så sikker denne gangen.. Men nå kjenner jeg TR melder sin ankomst her... Er slutt på murring gått over til menssmerter:-( Så nå skal jeg stappe i meg alt av godteri jeg finner og bare sitte og stygge meg!!!

Skrevet

ja vi må nok det.....kos deg med godteriet ditt, så sitter nok spira neste mnd =)

Skrevet

Hei

Hvor mange dager etter IKM ble det possitiv test?? Er 6 dager over, føler meg gravid, men tester negativt... Håper veldig, men må nok innse at dette heller er starten på kluss med sykluser... :(

Skrevet

2 uker over ikm.... =) så det er jo håp ? =)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...