¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg så en reklame for det på tv nå, og innbiller meg at intimlukten blandet med parfyme må bli skikkelig ekkel:-D Og hva er målet med parfymerte truseinnlegg ??
Blåmandag¤ Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Urk, visste ikke at det fantes engang jeg..
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Fikk en prøve i posten her en gang.. Åpna posen og det stinka parfyme.. De gikk i søpla med en gang.. Æsj så ekkelt.. Lukta litt sånn som det gjør på doene på kjøpesenter.. haha
Blåmandag¤ Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Det skal ikke jeg kjøpe i alle fall. Hva som er tanken bak vil jeg helst slippe å tenke så mye på..
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Haha nei ikke kjøp det.... Skulle tro Canesten og truseinnlegg fabrikante jobba sammen.. er jo ikke bra med parfyme i underlivet.. Så får kvinnfolk sopp av det må de kjøpe Canesten haha...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 kjøpte feil engang jeg og synes ikke det var så verst. men bytta de ut når jeg begynte å svi i underlivet, men så var det bare urinveisinfeksjon. har endel igjen så blir til at jeg bruker de opp tenker jeg. var jo ikke akkurat sann at en kjente det bare en åpna buksa...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Så den reklamen ja, begynte å klø bare av tanken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå