siljeHelen Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 er snart rundet uke 13. var på do ista og merket det var blod på papiret. kan dette ha sammenheng med at jeg hadde sex i går kveld? går d så lang tid før at man blør etter sex? har opplevd dette en gang før. er så utrolig redd. er så usikker på om jeg skal ringe jordmora eller vente til senere eller imorra. d kan jo gå over. har hørt d er ganske normalt å blø litt i svangerskapet.
Snikskytteren er storebror! Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 ring jordmor da vel, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite
siljeHelen Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 det gjorde jeg sist gang. da fikk jeg beskjed om at d kunne være fordi jeg hadde hadt sex. men hvis blødningen fortsatte skulle jeg kontakte henne
MK73 Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Ja, dette er slitsomt! Jeg er 8+1, og har blødd en gang i uka de siste tre ukene. Så bankende hjerter etter de to første blødningene, så med meg går det greit foreløpig. Som oftest går det fint, så lenge du ikke har smerter (dvs mer enn litt mensmurring) og det er friskt blod uten klumper. Mørkt blod med klumper er verre - og som sagt, smerter. Det er mye som vokser og strekker seg inni deg nå, både skjeden og livmor og livmorbånd jobber - det betyr at det ikke skal mye til før vi får litt blødning. Hvis du er veldig bekymret kan du jo ta en telefon, men hvis det bare er friskt blod på papiret og ingen smerter så er det mest sannsynlig at spiren har det fint. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå