Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Herregud, tror jeg kommer til å spise meg tjukk som ei bolle snart! Er sulten rett som det er. Spiste frokost på jobb kl 08.10. Når det har gått to timer så skriker magen min etter mat igjen!!! Hvordan skal dette ende? Kan ikke huske at jeg var så sulten i mitt første svangerskap. Flere som er sultne som ulver?
b77h Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 det tror jeg ender helt fint, så lenge du er bevisst på hva du spiser :-) Spiser du lite og ofte holder du også forbrenningen i gang, og legger nødvendigvis ikke så mye på deg. Jeg pleier å ta et mellommåltid mellom frokost og lunsj; forskjellige nøtter og en banan eller eple - eller begge deler. En annen ting er å holde seg unna hvetemel og mat m mye sukker, sånn at blodsukkeret fyker i været - og like fort ned igjen! Da blir man fort sulten igjen Spis grovt brød m spelt og helkorn. Jeg har foresten heeeelt dilla på avokado på brødet m salt og pepper. kjeeeeempegodt! Banan på brød er også sunt og godt :-) eller eks kyllingpålegg m tomat og ruccola el.l.... nå blir jeg helt sulten her jeg sitter.... spis når du er sulten - men ikke spis hva som helst.
Gjest Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Sulten og kvalm - dårleg kombinasjon. Trudde ikkje det var mogeleg? Andre som har det sånn?
May-juli07+mai09 Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 åå jeg er bare KJEMPE sulten, spesiellt på jobb... i dag hadde jeg 4matpauser :S hjelp!!!! er 10uker og veier akk det samme... så håper dette IKKE forandrer seg!!! hehe men lite trolig hehe.... spis å bli feit sier nå bare jeg hehe....
MღM Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Jeg har gått fra å ikke egentlig føle noe sult til å virkelig føle at nå må jeg ha mat! har liksom aldri skjønt hva folk mente når de var sååå sultne, he he. før nå vel å merke - nå spiser jeg frokos (ikke før), lunsj, middag og kveldsmat (heller ikke noe jeg spiste før) Kjenner jeg skulle hatt litt kveldsmat nå, men i dag har trøttheten tatt overhånd, så tror jeg bare må krype til sengs
Gjest Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 ja eg lurer i grunn på om dei på jobb har merka noko, for eg et heile dagen. Frukost før eg går, mellommåltid, lunsj, og mellommåltid for å klare å kome meg heim og ete middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå