kokosyklus Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg er glad fro at vi endelig er tilbake i oslo!! jeg er glad fior at jeg har verdens beste mann jeg er glad for at jenta mi er den beste babyen i verden jeg blir glad når snuppa mi tester stemmen sin og roper DADADADAD Når hun hyler av glede fordi hun kan krabbe bort til bordet og reise seg opp Nå står hun ved stuebordet og skravler til meg med en bestemt mine:) jeg er glad fro at sola skinner jeg er så gad fro at førjulstida er over oss:) Snart kan vi si Goooood Juuuuuul:)
line_n & sara Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 jeg er glad for at jeg er frisk! brukte hele gårsdgen på å spy!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 jeg er glad for at jeg er gravid igjen jeg er glad for at jeg har en mann som elsker meg og jonas over alt på jord glad for at jonas ser ut til å ta en litt lengre formiddagshvil enn han har gjort de siste dagene også er jeg glad for at det snart er jul, blir så kjekt med første jul som mor
cherry coke Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 glad for at: - jeg har verdens beste datter - at det er såvidt begynt å snø ute - at julen nærmer seg - at jeg har en fantastisk famile rundt meg - at veninna mi har fått jobben hun ville ha - at jeg snart skal pakke sammen bøkene mine (bare 3 timer til), hente gullet mitt og blitt invitert på middag hos mine flotte foreldre=) Føler jeg er stort sett glad, fornøyd og takknemlig hver dag=)
Ranveig R Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 I dag er eg glad for: * At véret er såpass ufyseleg at det er "godkjent" å sitte inne og la guttungen på 3 sjå Postmann Pat mens lillesøster søv ) * At eg klarte å få tatt urinprøve av tuppa på 1 år (og ikkje minst - levert den) så kanskje dei kan finne ut om ho har urinveisinfeksjon * At eg skal på Home Start temakveld i kveld * At eg har bestilt t-skjorte til mannen min i bursdagspresang og den er sendt og eg GLEEEEDER meg SÅNN til å gje han den! * At eg har verdens beste familie, både mann/ungar, foreldre/søsken og svigerforeldre * At eg har fått garn av ei veninne, så eg kan begynne å strikke jakke og hue og sjal og hanskar til dattera, det er SÅ GØY!
Ranveig R Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Ja, og så er eg kjempeglad for * at lillejenta så vidt har begynt å reise seg opp på knærne, og dermed ikkje treng å bli sendt på barneklinikken pga treg motorikk ) * at vi bur i eit land som har eit så fantastisk helsevesen som dette, at ein blir tatt på alvor sjølv om ein berre syns at ungen er "ikkje heilt seg sjølv".
☆Monkey Business☆ Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 At det er fredag i morgen At svigermor lager middag til meg i dag At mannen min har fått ny jobb, så han slipper å være på sjøen annenhver mnd:) At minsta har fått barnehageplass
Alba44 Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Jeg er glad for: - at vi får besøk hele helga - at alle julegavene er i boks - at jeg skal overraske mannen med en gave til middag - at jeg endelig klarer å gå ned i vekt men mest av alt såå ubeskrivelig glad for å ha verdens fineste familie!! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå