Gå til innhold

Er det min tur nå..?!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg tilbrakt natten med skikkelige menssmerter i ryggen, og noe jeg mener må være halvregelmessige kynnere.. I går kveld er jeg ganske sikker på at slimproppen gikk, noe av den i allefall for det kom mer slim idag. Det hele har selvfølgelig roet seg nå da..

Kan jeg forvente at noe skjer snart nå? Hehe, vanskelig for dere å vite, men kan jeg det eller? :P Termin på søndag, så jeg tenker jo som så at hvis slimpropen har gått og disse andre "smertene" så kan det jo ikke drøye sååå himla lenge?

Planer for dagen: Vaske opp og shine kjøkkenet, vaske soverommet og skifte sengetøy, vaske resten av klærne på vaskerommet. Kanskje litt aktivitet setter ting i gang!? Nå er jeg nemlig lei av å vente på småttet!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og der kom kynnerne tilbake.. Håper på litt regelmessighet snart :) hehe.. Litt utolmodig ja! Og det er sambo også, det første han spør om når han våkner er : Skjer det noe nå? Søtingen :)

Skrevet

Så spennende helg du får :) Masse lykke til!!

Har du alt klart så den bare kan komme?

Er moro nå mot slutten, når man ikke aaaaner når det skjer eller hvor man er når det skjer..

særlig når man er førstegangs! Aner ikke hva man skal føle på for å vite at det "har begynt" liksom.. ;)

Skrevet

Som du sier vanskelig for oss å vite men jeg tror dette kan bety starten på fødselen. Slik du beskriver det er det veldig likt slik det startet med meg sist. Vondt i rygg og at slimproppen gikk. Etterhvert tok kynnerene/riene seg mer og mer opp og to dager etter var han ute :-) Selve fødselen tok knappe to timer :-)

Masse lykke til, håper dere får se nurket deres snart.

Skrevet

Ja, blir spennende og se om det skjer noe nå.. Alt klart til babyen, må bare vaske litt på soverommet først(sambo er ikke en vasker, for å si det sånn så det liker jeg å gjøre selv :P)

Har prata litt om når og hvordan vi tror fødselen kommer til å starte.. Men det er jammen ikke godt å gjette seg til! hehe.. Ikke så lenge igjen du heller nå :) Lykke til, til deg også :)

Skrevet

Hehe. Dumt det ikke er en fasit :P Jeg krysser i allefall fingrene og håper på at det skjer om ikke så lenge..

Takk for lykkeønskninger :)

Skrevet

Så spennende:-)

Krysser fingre - og lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...