Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Om ei på 23 har sex med en på 17? Altså høyst frivillig fra hans side.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Han er jo over den seksuelle lavalder, så hva skulle være ille med det? Med mindre hun er lærer og han er elev da...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Bare lurte for min egen del, nei jeg er ikke lærer
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Jeg synes det høres.. ekkelt ut.. men, det er jo helt normalt motsatt vei, så er vel bare jeg som ikke er vant til at folk snur på det..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Ja jeg føler jo det veldig spesielt selv, derfor jeg spør, tenker jo på folks reaksjoner, men jeg liker han og man skulle ikke trodd han var 17... Vanskelig situasjon, jeg trodde han var eldre første gang vi hadde sex og fant først ut etterpå at han var 17.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 nei ille er det ikke, men litt rart kanskje..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Nei. Hvis han virker moden og klar, så er vel det greit.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 Å, er det du som var forelska i han på 17? Synes fremdeles det er nasty, jeg. Ikke noe jeg ville fortalt andre om i alle fall. Nevøen min er 17, liksom, han er jo et barn.. Nei, bare sært dette. Er 23 selv.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 Hm jeg vet ikke hvem du er, eller hvem du mener jeg er. Uansett foretrekker jeg å være anonym. Jeg er ikke forelsket, men ja jeg har som nevnt i innlegget hatt sex med en på 17 og kan egentlig tenke meg å fortsette å ha det. Bare lurer på folks reaksjoner.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #11 Skrevet 20. november 2008 Hva ser du i en guttunge på 17?
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 20. november 2008 #12 Skrevet 20. november 2008 Hvorfor skal det være så ille? Jeg var 16 første gang jeg "bumpa" borti sambo(ble ikke sammen med en gang, da var jeg fylt 17) anyway, sambo var 24 da vi møttes.. Noen som syns det var litt rart, men for meg var det helt naturlig =) Og vi har det flott sammen, og det har vi hatt i seks år =)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #13 Skrevet 20. november 2008 Anette: det er den normalveien ja.. HI mener at hun er eldre enn ham..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #14 Skrevet 20. november 2008 Det er ett godt spørsmål, hva jeg ser i han... Han er helt herlig, han virker mye eldre enn 17, veldig moden for han har opplevd mye i livet sitt, han er snill og god, kan sitte å prate seriøst lenge og bare kose, han har verdens herligste latter og er erfaren. Han er kjempeglad i unger, han rydder faktisk etter seg når han har laget mat og lager maten sin selv, han er blid og har alltid en latter på lur. Han får meg til å føle meg levende på en måte jeg ikke har vært det på lenge, han oppfører seg på en måte som gjør at man helt glemmer alderen hans. Og han er kjekk, veltrent og sjarmerende, rett og slett uimotståelig. Det er egentlig litt trist at hadde jeg vært mann på 23, sammen med ei på 17, hadde ikke mange brydd seg, for det er så vanlig. Men når det er jeg som er eldst skjønner jeg jo at reaksjonene blir helt annerledes:/ Men jeg føler meg virkelig ikke seks år eldre enn han, selv om jeg faktisk er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå