Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Om ei på 23 har sex med en på 17? Altså høyst frivillig fra hans side.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Han er jo over den seksuelle lavalder, så hva skulle være ille med det? Med mindre hun er lærer og han er elev da...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Bare lurte for min egen del, nei jeg er ikke lærer
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Jeg synes det høres.. ekkelt ut.. men, det er jo helt normalt motsatt vei, så er vel bare jeg som ikke er vant til at folk snur på det..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Ja jeg føler jo det veldig spesielt selv, derfor jeg spør, tenker jo på folks reaksjoner, men jeg liker han og man skulle ikke trodd han var 17... Vanskelig situasjon, jeg trodde han var eldre første gang vi hadde sex og fant først ut etterpå at han var 17.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 nei ille er det ikke, men litt rart kanskje..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Nei. Hvis han virker moden og klar, så er vel det greit.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 Å, er det du som var forelska i han på 17? Synes fremdeles det er nasty, jeg. Ikke noe jeg ville fortalt andre om i alle fall. Nevøen min er 17, liksom, han er jo et barn.. Nei, bare sært dette. Er 23 selv.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 Hm jeg vet ikke hvem du er, eller hvem du mener jeg er. Uansett foretrekker jeg å være anonym. Jeg er ikke forelsket, men ja jeg har som nevnt i innlegget hatt sex med en på 17 og kan egentlig tenke meg å fortsette å ha det. Bare lurer på folks reaksjoner.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #11 Skrevet 20. november 2008 Hva ser du i en guttunge på 17?