Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Andre som synes hun blonde wannabe glammodell er drit stygg. " Har man selvtillit så hvorfor ikke bruke det". Hun ser ut som en hest og virker mindre smart
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 jeg synes det er helt utrolig drøyt at du kan få deg til å skrive noe sånt om andre personer på internett. Hold sånne meninger for deg selv. Hun har faktisk profil her inne, hvis du ikke har fått det med deg. Uansett hvordan andre måtte oppfatte deg på tv skal du slippe å møte sånne komentrarer.. skikkelig dårlig gjort..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Hvis man står på utstilling må man finne seg i å bli komentert både positivt og negativt. Slik er det bare
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Hva kaller hun seg her inne, hvis det er sånn at hun har profil her??
Gjest Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 ååååååå såååååå innmari lei av sånne innlegg om unge mødre..er det virkelig mulig??? disse innleggen blir jo så dumme at en bare må inn å se hvilke idiot som klarer å presse ut mest mulig meningsløs dritt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå