bestemt oss:) *mamma* Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Føler jeg lekker. Ofte bløt i trusa liksom.. Litt ekkelt å snakke om:P Er konstant bløt i skjeden. Noen flere som har opplevd dette? Jeg går ofte på do, men tror ikke det er urinlekkasje. For er liksom fra skjeden jeg er bløt.
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 har det på samme måte... lukter ille også synes jeg.... men... jeg tror det er en kombinasjon av tynn utflod og litt urinleksasje. har lagt merke til at når jeg har vert på toalettet er det akkurat som at det drypper noen dråper når jeg setter meg igjen...... press på blæra samt at musklaturen påvirkes av hormoner... ekkelt er det i allefall!!!
Mayken Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Har det sånn jeg også. Lekker litt hele tiden, fra kjeden. Det er ikke urin, for det lukter ikke som det, lukter litt men vet ikke helt hva. Er konstant våt i trusa, og dette fører til et underliv som er sårt, ubehagelig og klør. Er skikkelig ekkelt. Snakket med jordmor og hun sa at det var helt normalt med tynntflytende utflod i svangerskapet. Men hvis du er det minste i tvil, bør du kontakte føden og få det sjekket ut. Jeg var inne til flere slike kontroller sist svangerskap. Lykke til.
mamman til knøttet *fødeklar* Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Hei! Snakket med jordmoren min om det og hun sa det var helt normalt med tynntflytende sekret fra skjeden. Ekkelt, men sånn er det gravide livet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå