cherry coke Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Hei, Jeg svarte deg på innlegget ditt ang. din far og den nye dama hans, og jeg ville bare si at jeg mente ikke å støte deg. Du har min fulle fortsåelse og sympati. Jeg kan ikke i min villeste fantasi forestille meg hvordan det må være å miste en forelder på den måten du gjorde. Jeg ville bare forsøke å sette ting i litt perspektiv, men jeg skjønner at det er sikkert umulig nå når du har det å tungt. Jeg håper at du og pappaen din vil fortsette å ha et godt forhold til tross for alt som har hendt. Du og søsteren din er uansett det viktigste i livet hans, selv om det sikkert ikke føles slik på dette tidspunkt. Vil sende deg en varm og god klem, og jeg håper virkelig at du vil få en fin jul sammen med sønnen din=) God og varm klem...
cherry coke Skrevet 20. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. november 2008 dytter denne i håp om at du er her inne...
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Dettte var et fint innlegg, håper hun får se det. Vi tar en dytt til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå