Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 skal prøve å gjøre min historie kort Altså jeg har smerter i magen som har blitt mye verre den siste tiden og det har utviklet seg og nå føles det veldig trykkende inni der, jeg føles som jeg har en stor stein inni magen som jeg kan kjenne røre på seg når jeg går og setter meg ol.. men jeg har også stikkninger og skjærende smerter. Jeg har også hatt blødninger.. Jeg kan ikke finne noe sammenheng, tenkte først på el smerter men det er utelukket siden jeg har smerter mer eller mindre hver eneste dag!! Jeg har vært hos gu og sjekket underlivet og de finner ikke noe galt der.. Smertene sitter under navlen og det kjennes ut som det gjør vondt i underlivet, men når den trykkende smerten kommer sitter det lenger oppe og kan gjøre vondt i hele magen fra skambenet til ribbeina.. Så jeg har time i desember på kirurgisk.. Men den siste uke har almentilstanden blitt myyye verre! Jeg fryser veldig! Har alltid vært litt frysen men dette er ekstremt! Av og til er høyrehånda iskald helt opp til albuen mens resten av kroppen er sånn passe.. det kjennes ut som jeg har lagt den i snø. Jeg føler meg skikkelig sliten, kroppen er tung og fæl. Jeg orker ingenting og har ikke krefter. Jeg har heller ikke matlyst. Jeg begynner å grine også da når jeg er så sliten og jeg pleier ikke å gråte.. I går kom det plutselig over meg og da så jeg lysegrønne stjerner som ble svarte etterhvert, så ble det bedre og jeg merket det bare når jeg blunket. Etter jeg hadde varmet opp kroppen i badekaret og sovet en stund ble det bedre med synet men formen var elendig.. Jeg liker ikke utviklingen og synes dette er skummelt. Men så tenker jeg at jeg kanskje bare er sliten siden jeg har vondt og jeg fryser så mye.. At det bare er det.. Hadde dere ventet til timen i begynnelsen av desember eller hadde dere kontaktet legen igjen? Jeg liker ikke å gå til legen og gjør det bare når jeg absolutt må.. Tusen takk du som gadd å lese alt dette det ble veldig langt Dette er noe jeg går å tenker mye på og hadde blitt veldig glad for noen synspunkter, kanskje noe som har opplevd noe lignende??..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Ja det syns jeg du skal gjøre. Ta en temp også, for å sjekke.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Jeg synes du skal ta en tur til deleg.Kanskje du har en depresjon på gang. Uansett, heller en gang for mye enn en for lite.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Hei Dette høres kanskje rart ut, men jeg tenker faktisk på matintoleranse, kanskje cøliaki. Datteren min hadde uutholdelige magesmerter i to år og var til alle slags undersøkelser. Hun ble også veldig slapp og forandret personlighet. Hun bare gråt og var sint og lå på sofaen. Met glutenfritt kosthold er hun tilbake til sitt gamle jeg. Men når det er sagt så hadde hun ikke blødninger av noen slag. Be om grundig undersøkelseos legen så fort som mulig
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Kom deg til lege! Hva venter du på? Alt for mange symptomer til at dette er "bare" psykisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå