annethe Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Regner ihvertfall med at det er fra den, siden det er det jeg får høre. Fikk høre av både hs og på apoteket at jeg kunne prøve med kuldekrem, men de går ikke bort likevel, blir ikke bedre. Han bruker ikke smokk så mye, for det meste bare når han skal sove. Og de han har har hull, så det er ikke helt tett. Men likevel så er han veldig rød og sår. Noen gode råd?
MintCondition Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Luft-tørking og minimalt med smokkebruk..og kuldekrem kanskje? Hva slags krem bruker du? Vi har ikke hatt utslett etter smokk, men er generelt veldig fornøyd med Ceridal sin kuldekrem (apotek).
annethe Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Det er det vi gjør. Tar ut smokken når han ikke skal sove, bruker kuldekrem. Bruker Avene som de anbefalt den for dette på apoteket. Ceridal, er det den som er litt seig?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Elisabeth Arden eight hour cream, funker som bare det.
MintCondition Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Ja, den er skikkelig trå i grunnen, men veldig god, og drøy. Ellers så vet jeg mange som har vært fornøyde med både A-creme (også fra apotek) og Elisabeth Ardens "8 Hour Creme".
annethe Skrevet 20. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2008 Da skal jeg prøve dette. Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå