Gå til innhold

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere synes det blir stille på meg om kveldene nå, så får jeg bare innrømme at vi har gått til anskaffelse av Nintendo Wii sport.

Så i går hadde vi to runder på en 9 hulls golfbane, vi tok tre sett med tennis. Og bowla til vi kom ut av tellingen......

Noe så gøy og noe så fengende..... Ja det er godt vi bor såpass høyt, ellers ville naboen trodd vi var gale. Der vi stod på stuegulvet og spilte tennis med en liten spillkonsoll i hånda:-)))

Og jeg hadde helt glemt at jeg er en så dårlig taper....... det var derfor vi måtte bowle så lenge...... for jeg måtte jo vinne en gang eller to før jeg kunne legge meg;-DDD

Ja, det er julepresang fra min Kjære til meg og fra meg til min Kjære,

men siden han var helt sikker på at den ble utsolgt før jul...(ja jeg er lettlurt) så kjøpte vi den i går. Og jeg sa den skulle pakkes inn og legges bort til jul.... mens han mente det ikke gjorde noe å åpne den nå.

Som dere sikkert forstår ut av innlegget, så tapte jeg der da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

;-p

Skrevet

Regner med at dere innfører tidligere legging på de to håpefulle nå da, så dere får gooood tid til å slå hverandres rekorder;-D

Moahahahahahahaha!!!

Det er skummelt å bli hektet altså...............Jeg var med i en PS-spillegjeng for mange år siden.... 1 kveld annenhver uke var vi 8-10 som møttes for å spille diverse konkurransespill, og jeg var eneste jente.........herrejemini liksom;-DD

Skrevet

Ja nå må de legge seg kl. 18:15..... ikke et minutt etter det;-))

Nei da, jeg ble slått stort i bowling i ettermiddag,...... av min eldste sønn..... hmmmm tenke seg til å banke mammaen sin i bowling da......

Du, jeg er usikker på om jeg kan bli avhengig av noe jeg......dib kanskje...

Ellers er jeg dårlig på å bli hekta på noe........ Jeg trodde jeg var avhengig av kaffe, men da jeg holdt opp en stund for å se om jeg fikk

abstinenser...... vel så var det ikke noe problem:-)

Skrevet

Du er avhengig av LØØØØØV vet du:-)))

Ikkenoe annet som betyr noe vettu:-)

Just LØØØØV!

Skrevet

Jepp, løv is in the air......

Skrevet

Hehehe :-) Vet, har vært hekta vi også, da på bowling!!

Men, det var størstemann sin maskin, og han ville plutselig selge det ! grr...kunne ikke akkurat nekte han det, og jeg ville ikke kjøpe det, var ikke SÅ hekta.........

KOS DERE MED WIIIIIIIIIIIIIII;-)))

Skrevet

Åhh aå heldig dere er, jeg også vill ha wii, er på tilbud på el kjøp med det sports spillet til.Jeg også har ønska meg en slik til jul, men gubben sier vi ikke har råd,buhuhu...Skal nemmelig invistere i nytt kamera, måtte bare klage bittelitt :0)

Skrevet

Å jeg må google for å vite hva i huleste det er=)))

Jeg har ikke sånt jeg.Men storebror har ps2.Gitarhero er vist tingen sies det....

Mitt problem er at jeg er hekta på tetris mania på mobilen.hehehe

før var det snake...

såh,jeg er enda et hakk etter jeg.

Skrevet

Og her skulle jeg skrive at jeg også vil ha Wiii til jul... helt til noen her nevnte kamera....

JEG ØNSKER MEG ORDENTLIG KAMERA TIL JUL!!!

;-)))

Tror dere julenissen ser dette??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...