Anne-B. Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Samboeren min har ikke jobb. Vi lever på mitt lån og stipend, barnetrygd og barnebidrag. Heldigvis har han en innkallingsjobb som hjelper litt på. Håper han får napp på en søknad snart. Vi bor i en knøttleilighet, hvor alle sover på samme rom. Jeg er brei over ræva, og kan nesten ikke snu meg uten å dulte borti noe. I tillegg snør det, og jeg leser til eksamen for tida. Blæ blæ og blæ! Lyspunkter: Det er snart jul, mamma kommer på onsdag for å hjelpe til i eksamenstida og vi har to tuller med øyne blå som gjør dagen litt lettere. Jeg er en utslitt mamma som nesten satte i å stortute på HM i går, da min eldste håpefulle ble sjeleglad for to hårbøyler, en råsa og en svart, med glitter på. Oppi at dette, så ser jeg jo likevel at valgene vi har gjort, er verdt alt strev og møye med å være studentforeldre uten familie i nærheten. Det finnes jo faktisk de som har det verre.
Gjest Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 I dag er jeg ekstra feit, jeg. Og ekstra lei. Og håper at boka Mannen som myrdet seg selv handler om min mann.
dårlig ånde Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 jeg spyr. ungen er sur. 79 sider fransk skal korrekturleses til i morgen. tikk takk. livet er vanskelig.
Patetica fåkksi Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 I dag er jeg ekstra sulten. Men på den andre siden har jeg nettop bestilt årets fotojulekort fra Moonpig! :-D
TrustNoOne (but Me) Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Mmm, jeg må si at jeg går litt i mot strømmen siden jeg har en relativt fantastisk dag. Jeg har begynt på årets julegavehælvete, lånene er refinansiert med en rente som gjør meg kaldsvett fremfor å kaldkvele meg, og ungen storkoste seg på juleåpning på det lokale shoppinghullet. I morgen skal jeg traske 6 km i snøslapsefaenskap med vogna siden my darling husband har tatt bilen og bussene ikke går inn hit til min vidunderlige dal. Alt dette for å poste en nydelig drittpakke som må sendes i morgen for å nå frem til syden i tide til en bursdagsfeiring. Gaaaaah.
Gjest Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Det jeg misunner deg er faktisk traskinga, hvor syk er jeg da, tro?
Willemo Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Jobb og pengeproblem må være god grunn for å være lei. Håper det ordner seg for dere. Jeg er ikke så lei akkurat, men har litt for mye som må ordnes som gjør at jeg blir litt handlingslamma. Sitter bare og gaper og lurer på hvor å ta fatt.. Lurer på om jeg skal legge meg sjuk et par uker, til alt som skal ordnes er forbi? Men da går nok verden under, er jeg redd.
Patetica fåkksi Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 Å? Har du sendt meg gave? Over en måned for sent.
Anne-B. Skrevet 21. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. november 2008 Det er egentlig ingen krise, for vi har foreldre som hjelper oss når det trengs. Det er bare følelsen av å ikke klare seg selv, som gnager litt. I dag er jeg i mild bakrus. Så nå skal jeg strikke, se på Oprah og ikke bekymre meg. Jeg har det varmt og godt inne, ute snør det. Mett i magen er jeg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå