Gå til innhold

ang engangsstønaden


Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk brev for trygdekontoret for en god stund siden at jeg hadde innvilget dem å di ville betales 20.nov. har ikke fått inn noe penger idag, men tenker på om det kan vær banken min som er så trege. noen som har fått betalingen dagen itte den datoen? burde jeg ringe nav eller bare vente til imorgen å se om di har komt inn til da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du nordea kan det ta noen ekstra dager. eg ville ringt nav vis de ikke kommer inn på mandag.. har du annen bank så kan de komme i løpet av dagen.

Skrevet

har sr-bank, men jeg venter å ser til imorgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...