Gå til innhold

Vondt i korsryggen og mense smerter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått så vondt i korsryggen og mense smerter ( som jeg har hatt fra dag en ) og er så redd for å spontan abortere. Hadde en SA i slutten av mai. Synes det er en påkjenning å gå slik å vente.... Noen andre som har samme plager ? Er ca 5 + 3 gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også hatt "menssmerter" fra dag 1, er vel i 4. uke nå tror jeg og er veldig spent på om det går bra selv men har skjønt at disse smertene er helt vanlige. :) Hadde en SA i juni og da hadde jeg ikke noe liknende, eller kun samme dag som det skjedde! (og da hadde jeg sykt menssmerter) Så jeg tror at det skal gå bra for deg. Håper det beste, lykke til! :)

Klem fra 1 måned med "menssmerter" og VELDIG oppblåst mage.

Skrevet

Hei dere!

Jeg er 9+1 og har vondt i korsryggen iblant og litt mensmurring/stikking. Så det er sikkert helt vanlig og et godt tegn. Forstår godt bekymringen. Er redd innimellom for at smertene skal eskalere! Og bli en SA. Nå er jeg kjempelangt på vei syns jeg:-) hi hi... så redselen for SA er liksom ikke der så mye lenger, nå er det bare 2-3 uker til magiske 12 uker.

Men tenk på alt som skjer der nede: livmora utvides?, det skal gjøres plass, og mye mye mer. Ikke rart at man kjenner det! Jeg prøver å tenke at det er sunnhetstegn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...