Gå til innhold

morgenkvalmen ertilbake :S er 34+2 på vei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen flere som er begynt å bli kvalme på morraen? nesten så jeg føler jeg er tilbake til 1 trimester igjen jo..

går over utover dagen. har ikke kastet opp helt enda, men jeg er på nippet til det hele tiden.. løs mage også..

må jo være normalt, men jeg trodde ikke en skulle bli så dårlig igjen.. mini er like aktiv som vanlig.. litt rar i går da men.. dulta litt henni ho å prata. så var det bånn pine igjen hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver meg på her enda jeg er 2 uker mindre enn deg. Har fra midten av forgje uke fått morgenkvalme som er forferdelig. Samme som deg. Føler meg tilbake til 1 og store deler av 2 trim med å ligge på sofaen og føle seg heelt energiløs og sliten, og såå lei av å være kvalm. 1og2 trim gikk jo med til å spy av ALT. Hele døynet. Men nå er jeg (så langt hvertfall *bank bank* i bordet) bare kvalm, ingen oppkast. Men 2 mnd til med kvalme? Åhh ikke klar for det jeg. Har vært så ufattelig deilig med noen uker med litt energi!!!

Jeg skal aaaldri noen gang igjen, tenke i en hektisk hverdag, at nå hadde det passet med en skikkelig influensa noen dager, slik at jeg kunne få slappet av litt. Hehehe. Energi og friske raske kropper er tingen!!!

Skrevet

var ferdig med morgenkvalmen i uke 20 sånn ca. det kom tilbake fra uke 29 til uke 32. og så kom det tilbake igjen i uke 34 begge gangene med full kraft.. nå er jeg 36+1 og har ikke kjent noe på en uke ca. bare litt på morgenen, men klarer å leve som normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...